Gabriela Marques Gonçalves i Simón Vialás Fernández, nous membres de l’InCom-UAB

El Consell de direcció de l’InCom-UAB va aprovar l’11 de novembre passat la incorporació de Gabriela Marques Gonçalves i de Simon Vialás Fernández, estudiants de doctorat a la UAB, a l’Institut. S’amplia així el col·leciu format per investigadors en formació al nostre centre.

Bellaterra, 07-12-2016. Els investigadors predoctorals Gabriela Marques Gonçalves i Simón Vialás Fernández s’incorporen a l’Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB) en qualitat de membres. Així es va decidir a la reunió del divendres 11 de novembre del Consell de direcció de l’InCom-UAB. Ambdós investigadors estan realitzant les seves tesis doctorals al Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat (UAB).

Gabriela Marques Gonçalves realitza una estada de recerca a l’InCom-UAB de tres anys de durada (2016-2018). La seva tesi doctoral gira al voltant del consum cultural de la comunitat gitana a Catalunya i està dirigida per Amparo Huertas Bailén, directora de l’InCom-UAB. Simón Vialás Fernández es troba en la fase final de redacció de la seva tesi doctoral Producción basada en el Procomún. Una perspectiva desde el documental en el Estado español, sota la direcció de José Luis Terrón, membre del Consell de Direcció de l’InCom-UAB.

D’aquesta manera, el nombre actual de membres investigadors en formació ascendeix a 4 a l’InCom-UAB. A més de les noves incorporacions, hi formen part Rafael Franco Coelho —qui va obtenir el passat 28 d’octubre la qualificació d’excel·lent «cum laude» a la defensa de la seva Tesi Doctoral La apropiación cultural, social y política de los medios de comunicación en comunidades indígenas: El proyecto Aldea Digital en el pueblo Deixa Xavante (Brasil Central) dirigida per Amparo Huertas Bailén— i Ana Lúcia Nunes de Sousa, doctoranda del Departament de Periodisme i Ciències de la Comunicació (UAB) i participant en projectes de l’InCom-UAB al voltant dels pobles originaris.

A més a més, l’InCom-UAB realitza tasques de formació tutoritzant alumnes de Grau en pràctiques. Actualment, hi ha dos persones fent estades d’aquest tipus. Konstantinos Michalopoulos (Aristotle University of Thessaloniki, Grècia) estarà amb nosaltres fins el 31 de gener del 2017 dins del programa Erasmus+ i Alba Navarro, estudiant del Grau de Sociologia de la UAB, finalitzarà la seva estada el 23 de febrer del 2017, seguint el conveni signat amb la Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia (UAB).