Joaquim Puig s’incorpora al Grup Internacional d’Estudis sobre Comunicació i Cultura de l’InCom-UAB (2014/SGR-01594)

El professor titular del Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat (UAB) és membre oficial del grup d’investigació consolidat de l’InCom-UAB des del passat 18 de gener, segons l’Agència de Gestió d’Ajuts Universitaris i de Recerca (AGAUR) de la Generalitat de Catalunya

Bellaterra, 08–02–2017. La Generalitat de Catalunya ha aprovat la incorporació del professor titular del Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat (UAB) Joaquim Puig González al Grup Internacional d’Estudis sobre Comunicació i Cultura (2014/SGR-01594), coordinat per l’actual directora de l’InCom-UAB Amparo Huertas Bailén. Joaquim Puig, membre oficial d’aquest Grup Consolidat de Recerca des del 18 de gener de 2017, ha col·laborat en diferents investigacions de l’equip Comunicació i Salut (InCom-UAB), dirigit per José Luis Terrón, i ha publicat diversos textos acadèmics al Portal de la Comunicació de l’InCom-UAB.

Joaquim Puig González és doctor en Ciències de la Comunicació (Publicitat i Relacions Públiques). Les seves línies d’investigació actuals son: cinema, còmic, mitjans de comunicació, comunicació política i publicitat.

El Grup Internacional d’Estudis sobre Comunicació i Cultura (InCom-UAB) va ser fundat pel catedràtic Miquel de Moragas i Spà, i ha estat reconegut com a grup de recerca consolidat ininterrompudament des de la seva creació l’any 1997. Miquel de Moragas i Spà va deixar la direcció del grup al desembre del 2013, coincidint amb el seu nomenament com catedràtic emèrit.

Fotografia: arxiu personal Joaquim Puig González.

L’InCom-UAB organitza unes jornades internacionals sobre comunicació i VIH
Aquesta iniciativa, desenvolupada des d’SCOMLAB, es realitza en el marc de les activitats presencials de l’OCC InCom-UAB, amb la col·laboració de la Societat Catalana de Comunicació (Institut d’Estudis Catalans), la Revista Española de Comunicación en Salud i Filmin. El call for per a l’enviament de propostes romandrà obert fins el 20 de setembre de 2018
El InCom-UAB acull una estada d’investigació del professor mexicà Felipe Marañón Lazcano (Universidad Autónoma de Nuevo León)
Durant la seva estada, del 18 al 28 de juny, l’investigador mexicà col·laborarà en la línia de treball de comunicació i salut, dins del Grup Internacional d’Estudis sobre Comunicació i Cultura (InCom-UAB)