Joaquim Puig s’incorpora al Grup Internacional d’Estudis sobre Comunicació i Cultura de l’InCom-UAB (2014/SGR-01594)

El professor titular del Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat (UAB) és membre oficial del grup d’investigació consolidat de l’InCom-UAB des del passat 18 de gener, segons l’Agència de Gestió d’Ajuts Universitaris i de Recerca (AGAUR) de la Generalitat de Catalunya

Bellaterra, 08–02–2017. La Generalitat de Catalunya ha aprovat la incorporació del professor titular del Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat (UAB) Joaquim Puig González al Grup Internacional d’Estudis sobre Comunicació i Cultura (2014/SGR-01594), coordinat per l’actual directora de l’InCom-UAB Amparo Huertas Bailén. Joaquim Puig, membre oficial d’aquest Grup Consolidat de Recerca des del 18 de gener de 2017, ha col·laborat en diferents investigacions de l’equip Comunicació i Salut (InCom-UAB), dirigit per José Luis Terrón, i ha publicat diversos textos acadèmics al Portal de la Comunicació de l’InCom-UAB.

Joaquim Puig González és doctor en Ciències de la Comunicació (Publicitat i Relacions Públiques). Les seves línies d’investigació actuals son: cinema, còmic, mitjans de comunicació, comunicació política i publicitat.

El Grup Internacional d’Estudis sobre Comunicació i Cultura (InCom-UAB) va ser fundat pel catedràtic Miquel de Moragas i Spà, i ha estat reconegut com a grup de recerca consolidat ininterrompudament des de la seva creació l’any 1997. Miquel de Moragas i Spà va deixar la direcció del grup al desembre del 2013, coincidint amb el seu nomenament com catedràtic emèrit.

Fotografia: arxiu personal Joaquim Puig González.

L’InCom-UAB, present a la 29a edició de CinéLatino: 29 Rencontres de Toulouse (França)
Maria Luna, investigadora de l’InCom-UAB, participa en les jornades acadèmiques “Cinema, Gènere i Política” que es realitzen els dies 23 i 24 de març de 2017 en el marc de CinéLatino: 29 Rencontres de Toulouse (França)
L’investigador de l’InCom-UAB Josep Lobera publica un article a International Migration
“Toward a multi-ethnic public sphere? Media consumption in highly diverse districts in Spain” és el títol del article, firmat per Josep Lobera, Victor Arco i Carlos Giménez. El text apareix al número 55 de la revista International Migration, publicada per la International Organization for Migration (IOM)