Publicats nous vídeos al canal de Youtube PortalCOM TV

L’objectiu és compartir algunes de les ponències presentades en el workshop sobre l’estudi de les comunitats indígenes organitzat per l’InCom-UAB al setembre del 2016. A hores d’ara ja estan disponibles quatre intervencions

Bellaterra, 17–03–2017. L’Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona acaba de publicar al seu canal a Youtube, PortalCOM TV, quatre nous vídeos. Es tracta de ponències del Workshop interdisciplinar sobre comunidades indígenas: apuntes metodológicos, organitzat pel grup consolidat de recerca Grup Internacional d’Estudis sobre Comunicació i Cultura de l’InCom-UAB (2014/SGR-01594). L’esdeveniment va ser finançat per la Fundació Autònoma Solidària (UAB), i va comptar amb el suport de la Càtedra Unesco de Comunicació (InCom-UAB).

Les quatre intervencions que ja es troben disponibles són:

a)“Las etnografías indígenas y la cuestión de la diversidad cultural. Una reflexión metodológica a partir de tres trabajos de campo con pueblos indígenas” (Gemma Orobitg Canal, Universitat de Barcelona), Directora del Grup d’Estudis sobre Cultures Indígenes i Afroamericanes (CINAF).

b)“Una reflexión antropológica sobre los impactos de un proyecto de investigación lingüística y uno de cooperación al desarrollo en una comunidad de la Costa de Ecuador” (Montserrat Ventura i Oller, Universitat Autònoma de Barcelona), Coordinadora del Grup de recerca AHCISP Antropologia i Història de la Construcció de les Identitats Socials i Polítiques.

c)“La cámara puente: El documental como tecnología en el mundo indígenas” (Maria Luna, membre de l’InCom-UAB on col·labora en projectes d’investigació del Grup Internacional d’Estudis sobre Comunicació i Cultura de l’InCom-UAB, coordinat per Amparo Huertas Bailén).

d)“Imágenes de la Sierra Nevada de Santa Marta (Colombia): el artefacto cultural como una forma de pensar los medios de comunicación indígena” (Sebastián Gómez Ruiz, doctorand a la Universitat de Barcelona).

Accés als vídeos:
Canal PORTALcom (InCom-UAB) a Youtube