Francisco A. Zurian (UCM) s’incorpora a l’InCom-UAB

El Consell de direcció de l’InCom-UAB ha aprovat avui la incorporació a l’Institut de Francisco A. Zurian, director del Seminario Interuniversitario Permanente de Investigación “Género, Estética y Cultura Audiovisual” (GECA), ubicat a la Universidad Complutense de Madrid (UCM)

Bellaterra, 07–04–2017. El Consell de direcció de l’InCom-UAB ha aprovat avui la incorporació a l’Institut de Francisco A. Zurian, professor del Departamento de Comunicación Audiovisual y Publicidad 1 (CAVP1) de la Facultad de Ciencias de la Información de la Universidad Complutense de Madrid (UCM), on dirigeix el Seminario Interuniversitario Permanente de Investigación “Género, Estética y Cultura Audiovisual” (GECA). Les línies de recerca de Francisco A. Zurian són estètica i teoria del cinema i els mitjans audiovisuals; la cultura audiovisual i els estudis culturals, de gènere i sexualitat; feminisme i estudis sobre les dones, estudis sobre els homes i masculinitats i estudis LGBTIQ; l’escriptura de guió de ficció i la narrativa audiovisual; cinema, televisió i cultura espanyola contemporània; el cinema de Pedro Almodóvar, així com estudis sobre moda, tendències, creativitat i fotografia.

Les relacions entre GECA i l’InCom-UAB van començar l’any 2014, amb la participació de membres de l’Institut en el V Workshop internacional de investigación audiovisual. Representaciones de genero, violencia y educación, organitzat per GECA. Actualment, Amparo Huertas Bailén, directora de l’InCom-UAB, forma part de la xarxa d’investigadors espanyols d’aquest seminari interuniversitari permanent especialitzat en gènere i comunicació.

Font fotografia: Web Universidad Complutense de Madrid.

Per a més informació

GECA

Ressenya del llibre de Francisco A. Zurian (coord.) “Diseccionando a Adán. Representaciones audiovisuales de la masculinidad” (Madrid: Editorial Síntesis, 2015).

Ressenya del llibre de Francisco A. Zurian (coord.) “Construyendo una mirada propia: mujeres directoras en el cine español. De los orígenes al año 2000” (Madrid: Editorial Síntesis, 2015).

L’InCom-UAB ofereix dos cursos d’especialització
"Seguretat i privacitat per a periodistes, comunicadors i ciutadans” i “Producció multimèdia i desenvolupament de projectes amb software lliure” són els títols dels dos cursos de formació que ofereix l’InCom-UAB durant el primer trimestre de 2018
L'Editorial UOC comparteix les ressenyes publicades al Portal de la Comunicació (InCom-UAB)
L’Editorial UOC i l’InCom-UAB enforteixen d’aquesta manera la seva col·laboració, iniciada l’any 2014 amb la posada en marxa de la col·lecció Atlántica de Comunicación