L’InCom-UAB us invita a celebrar Sant Jordi amb les seves últimes novetats editorials

L’Institut s’afegeix a la commemoració del Dia Internacional del Llibre, el proper diumenge 23 d’abril, i us proposa fer un cop d’ull a les seves últimes novetats en l’àmbit editorial

Bellaterra, 20–04–2017. L’Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB) vol celebrar amb vosaltres el proper diumenge 23 d’abril la Diada de Sant Jordi, el dia del llibre i la rosa. I, per aquesta raó, us invita a conèixer el catàleg de les seves últimes novetats en el marc de les dues col·leccions de llibres que impulsa.

InCom-UAB Publicacions

L’InCom-UAB té una col·lecció pròpia d’eBooks: InCom-UAB Publicacions, de descarrega gratuïta. En total, ja s’han publicat 13 obres. La col·lecció, que va néixer l’any 2012, està dirigida per José Luis Terrón Blanco (UAB). El seu compromís és difondre publicacions amb un esperit crític i que, pel seu volum o peculiaritats, difícilment troben sortida en l’àmbit comercial.

Últimes novetats:

- BROWNE SARTORI, Rodrigo; VALLE ROJAS, Carlos del; SILVA ECHETO, Víctor, compiladors (2017): Relatos culturales de la crisis: comunicación y crítica política [En línia]. Bellaterra: Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB), col·lecció InCom-UAB Publicacions, núm. 13. ISBN: 978-84-945378-2-0.

- CANDÓN MENA, José; BENÍTEZ EYZAGUIRRE, Lucía, eds. (2016): Activismo digital y nuevos modos de ciudadanía: Una mirada global [En línia]. Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB), col·lecció InCom-UAB Publicacions, núm. 12. ISBN 978-84-944171-8-4.

- MARTINS, Rosana; BUARQUE DE HOLLANDA, Heloisa; SATURNINO, Rodrigo, eds. (2016): Miradas periféricas. Las nuevas epistemologías de la Comunicación en Brasil y en Portugal [En línia]. Bellaterra: Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB); col·lecció InCom-UAB Publicacions, núm. 11. ISBN: 978-84-9444171-7-7.

Col·lecció Atlántica de Comunicación (InCom-UAB i Editorial UOC)

Arran d’un conveni signat entre l’Editorial UOC i l’InCom-UAB, estem implicats en la difusió en castellà d’autors del Brasil i Portugal. El primer llibre va sortir l’any 2014 i ja s’han editat 10 obres. Amparo Huertas Bailén (UAB) i Denise Cogo (ESPM-Brasil) són les encarregades de dirigir aquesta col·lecció.

Últimes novetats:

- GAMA ALVES, Lynn Rosalina (2017): Game Over. Juegos electrónicos y violencia. Barcelona. Editorial UOC / InCom-UAB, col·lecció Atlántica de Comunicación, núm. 22. ISBN: 978-84-9116-644-3.

- LEAL, Bruno; CARVALHO, Carlos Alberto; ALZAMORA, Geane, coords. (2017): Textualidades mediáticas. Pròleg de Gonzalo Abril. Barcelona. Editorial UOC / InCom-UAB, col·lecció Atlántica de Comunicación, núm. 21. ISBN: 978-84-9116-624-5.

- TASSI TEIXEIRA, Rafael (2016): Cine diaspórico iberoamericano. Fronteras, itinerarios y transculturalismo. Barcelona. Editorial UOC / InCom-UAB, col·lecció Atlántica de Comunicación, núm. 20. ISBN: 978-84-9116-624-5.

Informació general InCom-UAB Publicacions

Informació Col·lecció Atlántica de Comunicación

La revista Communication papers publica un article de la investigadora Marta Civil i Serra
L’últim número de la revista de la Universitat de Girona inclou una ressenya escrita per la investigadora de l’InCom-UAB del darrer llibre de Wifredo Espina, Quan volien silenciar-me (Lleida: Editorial Pagès, 2016). El text va ser publicat per primera vegada el passat mes de febrer al Portal de la Comunicació, gestionat per l’InCom-UAB