L’InCom-UAB us invita a celebrar Sant Jordi amb les seves últimes novetats editorials

L’Institut s’afegeix a la commemoració del Dia Internacional del Llibre, el proper diumenge 23 d’abril, i us proposa fer un cop d’ull a les seves últimes novetats en l’àmbit editorial

Bellaterra, 20–04–2017. L’Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB) vol celebrar amb vosaltres el proper diumenge 23 d’abril la Diada de Sant Jordi, el dia del llibre i la rosa. I, per aquesta raó, us invita a conèixer el catàleg de les seves últimes novetats en el marc de les dues col·leccions de llibres que impulsa.

InCom-UAB Publicacions

L’InCom-UAB té una col·lecció pròpia d’eBooks: InCom-UAB Publicacions, de descarrega gratuïta. En total, ja s’han publicat 13 obres. La col·lecció, que va néixer l’any 2012, està dirigida per José Luis Terrón Blanco (UAB). El seu compromís és difondre publicacions amb un esperit crític i que, pel seu volum o peculiaritats, difícilment troben sortida en l’àmbit comercial.

Últimes novetats:

- BROWNE SARTORI, Rodrigo; VALLE ROJAS, Carlos del; SILVA ECHETO, Víctor, compiladors (2017): Relatos culturales de la crisis: comunicación y crítica política [En línia]. Bellaterra: Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB), col·lecció InCom-UAB Publicacions, núm. 13. ISBN: 978-84-945378-2-0.

- CANDÓN MENA, José; BENÍTEZ EYZAGUIRRE, Lucía, eds. (2016): Activismo digital y nuevos modos de ciudadanía: Una mirada global [En línia]. Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB), col·lecció InCom-UAB Publicacions, núm. 12. ISBN 978-84-944171-8-4.

- MARTINS, Rosana; BUARQUE DE HOLLANDA, Heloisa; SATURNINO, Rodrigo, eds. (2016): Miradas periféricas. Las nuevas epistemologías de la Comunicación en Brasil y en Portugal [En línia]. Bellaterra: Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB); col·lecció InCom-UAB Publicacions, núm. 11. ISBN: 978-84-9444171-7-7.

Col·lecció Atlántica de Comunicación (InCom-UAB i Editorial UOC)

Arran d’un conveni signat entre l’Editorial UOC i l’InCom-UAB, estem implicats en la difusió en castellà d’autors del Brasil i Portugal. El primer llibre va sortir l’any 2014 i ja s’han editat 10 obres. Amparo Huertas Bailén (UAB) i Denise Cogo (ESPM-Brasil) són les encarregades de dirigir aquesta col·lecció.

Últimes novetats:

- GAMA ALVES, Lynn Rosalina (2017): Game Over. Juegos electrónicos y violencia. Barcelona. Editorial UOC / InCom-UAB, col·lecció Atlántica de Comunicación, núm. 22. ISBN: 978-84-9116-644-3.

- LEAL, Bruno; CARVALHO, Carlos Alberto; ALZAMORA, Geane, coords. (2017): Textualidades mediáticas. Pròleg de Gonzalo Abril. Barcelona. Editorial UOC / InCom-UAB, col·lecció Atlántica de Comunicación, núm. 21. ISBN: 978-84-9116-624-5.

- TASSI TEIXEIRA, Rafael (2016): Cine diaspórico iberoamericano. Fronteras, itinerarios y transculturalismo. Barcelona. Editorial UOC / InCom-UAB, col·lecció Atlántica de Comunicación, núm. 20. ISBN: 978-84-9116-624-5.

Informació general InCom-UAB Publicacions

Informació Col·lecció Atlántica de Comunicación

L’InCom-UAB organitza unes jornades internacionals sobre comunicació i VIH
Aquesta iniciativa, desenvolupada des d’SCOMLAB, es realitza en el marc de les activitats presencials de l’OCC InCom-UAB, amb la col·laboració de la Societat Catalana de Comunicació (Institut d’Estudis Catalans), la Revista Española de Comunicación en Salud i Filmin. El call for per a l’enviament de propostes romandrà obert fins el 20 de setembre de 2018
Miquel de Moragas i Spà i Gabriela Marques Gonçalves, a les Jornades d’estudi sobre Llenguatge, Comunicació i Societat (UAB)
Els dos investigadors de l’InCom-UAB van participar en aquestes jornades impulsades per un grup d’alumnes de doctorat del Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura de l’Autònoma, celebrades el 22 de maig, i que tenien com a objectiu conèixer les recerques de doctorat que s’estan desenvolupant a la Facultat de Ciències de la Comunicació (UAB) i compartir temes de recerca d’interès comú
L’AE-IC homenatjarà Miquel de Moragas i Spà en el congrés de Salamanca, en el qual també es presentarà el llibre editat per Moragas i Spà, Terrón, i Rincón
El VI Congreso Internacional AE-IC ‘Comunicación y Conocimiento’ se celebrarà a la Facultat de Ciències Socials, al campus Miguel de Unamuno, de la Universidad de Salamanca, del 26 al 29 de juny. Aquest esdeveniment internacional compta amb el suport acadèmic de l’Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB)
Miquel de Moragas i Spà, ponent en l’acte d’homenatge a Jesús Martín Barbero, organitzat per la Universitat Pompeu Fabra i LASA, el 22 de maig
Aquesta sessió monogràfica és una iniciativa de la Taula de Nova Recerca de la Universitat Pompeu Fabra i el XXXVI Congrés Internacional de la Latin American Studies Association (LASA), que se celebrarà per primera vegada a Europa, en concret a Barcelona, del 23 al 26 de maig
Gas Natural Fenosa i l’InCom-UAB renoven el conveni per a la desena edició de l’Informe de la comunicació a Catalunya
L’InCom-UAB aposta per consolidar aquesta publicació biennal com a obra col·lectiva interuniveritària de referència, d’interès tant per a l’àmbit acadèmic com el professional. Des de la primera edició, l’any 2000, l’Informe ha rebut el suport de la Generalitat de Catalunya i el patrocini de Gas Natural Fenosa.