Maria Corominas participa en qualitat d’experta en una investigació de FUNGLODE (República Dominicana)

Bellaterra / Santo Domingo (República Dominicana), 10–05–2017. El Centro de Investigación de la Comunicación de la Fundación Global Democracia y Desarrollo (FUNGLODE), amb seu a Santo Domingo (República Dominicana), ha sol·licitat a la investigadora de l’Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB) i professora titular del Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura (UAB) Maria Corominas la realització d’una anàlisi del projecte de recerca La televisión en las provincias dominicanas. L’objetiu de l’entitat dominicana és complementar la investigació realitzada amb una mirada crítica feta des de l’exterior.

Les relacions entre l’InCom-UAB i FUNGLODE s’iniciaren el 2009. En matèria de recerca, entre els treballs previs destaca l’estudi El tratamiento del VIH/sida en los medios de comunicación escritos dominicanos: ‘Diario Libre’, ‘El Caribe’, ‘El Día’, ‘Hoy’, ‘Listín Diario’ y ‘El Nacional’ (Octubre 2012-Marzo 2013), dirigit per José Luis Terrón (InCom-UAB) i Elina María Cruz (coordinadora de l’equip de República Dominicana).

Per a més informació:

Web FUNGLODE

ESPECIAL ELECCIONS L’InCom-UAB confirma la Dra. Amparo Huertas Bailén com a única candidata a la direcció de l’InCom-UAB
Amb la proclamació oficial d’aquesta única candidatura, avui s’inicia la campanya electoral, que finalitzarà el dijous 24 de gener
La investigadora Carme Ferré Pavia, ponent d’una de les taules rodones de l’International Forum Female Genital Mutilation
La directora de Comress InCom-UAB va participar en aquest fòrum internacional, que es va celebrar del 19 al 21 de novembre passat, a Barcelona, i que va reunir 200 experts provinents de diversos àmbits professionals (administració pública, fundacions, organitzacions no governamentals, serveis socials, estudis de gènere, polítiques públiques i mitjans de comunicació, entre d’altres)
La investigadora de l’InCom-UAB Carme Ferré Pavia, nova secretària i vicedegana de la Facultat de Ciències de la Comunicació (UAB)
Carme Ferré Pavia renova el càrrec de vicedegana d’Intercanvis, Pràctiques i Treballs Final d’Estudis (TFE) i assumeix la responsabilitat de secretària, en l’única candidatura que optava a les eleccions i que ha estat encapçalada per Maria José Recoder, que també renova al càrrec, com la majoria del seu equip
L’InCom-UAB es converteix en plató per un dia
El centre de recerca va acollir, el 20 de desembre passat, el rodatge d’un curtmetratge d’uns estudiants de la Facultat de Ciències de la Comunicació de la UAB. Es tracta d’un treball dels alumnes Laura Dueñas Guerra, Víctor Carilla, Cèlia Carbó i Guillem Obis. En l’equip del rodatge també hi va col·laborar l’actriu Rocío Maronna Diaz
Reunió del Grup Internacional d’Estudis sobre Comunicació i Cultura (InCom-UAB)
Els membres del grup consolidat d’investigació de l’InCom-UAB (2017/SGR-760) es van reunir el 18 de desembre passat per fer balanç del treball realitzat durant els anys 2017-2018. La reunió es va celebrar a la Sala Joan Fuster, a la planta baixa de la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General (UAB), edifici en el qual l’InCom-UAB hi té la seva seu