El treball de l’InCom-UAB, destacat al rànquing de titulacions universitàries d’El Mundo

L’edició 2017 del rànquing del diari El Mundo situa el grau de Comunicació Audiovisual de la UAB en primer lloc. A l’avaluació es menciona explícitament l’activitat del nostre centre de recerca

Bellaterra / Madrid, 17–05–2017. L’edició 2017 del rànquing d’universitats del diari El Mundo, publicat el passat 11 de maig, situa el grau de Comunicació Audiovisual de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) en primer lloc al conjunt de l’Estat. A l’avaluació específica d’aquest grau, el document destaca l’activitat de l’InCom-UAB. En concret, El Mundo fa especial menció als forts vincles del centre de recerca amb Amèrica Llatina.

El rànquing d’El Mundo analitza les 50 titulacions de grau (de centres públics i privats) amb més demanda estudiantil i destaca les cinc millors universitats de l’Estat on cursar-les. Per elaborar la llista, s’han fet 2.000 enquestes a professors de tot Espanya, s’han recollit les dades que ofereix cada universitat (demanda, recursos humans, recursos físics, pla d’estudis, resultats i informació de context) i, finalment, s’han tingut en compte avaluacions externes (rànquings internacionals, avaluacions de l’ANECA,…). La primera fase suposa el 40% de la valoració final; la segona, el 50% i la tercera, el 10%.

Avaluació grau Comunicació Audiovisual (UAB)

El Mundo - Rànquing total universitats de l’Estat (2017)

Notícia web UAB (12–05–2017): “Els graus de la UAB milloren posicions al rànquing del diari ‘El Mundo’”

L’InCom-UAB organitza unes jornades internacionals sobre comunicació i VIH