La revista mexicana Andamios publica una entrevista a la directora de l’InCom-UAB

L’últim número d’Andamios. Revista de Investigación Social, editada per la Universidad Autónoma de la Ciudad de México (UACM), inclou una entrevista a Amparo Huertas Bailén. Cynthia Pech Salvador i Villaplana Ruiz en són les autores

Bellaterra / Mèxic, D. F., 14–06–2017. Les professores i investigadores Cynthia Pech Salvador (Universidad Autónoma de la Ciudad de México) i Virginia Villaplana Ruiz (Universidad de Murcia) entrevisten Amparo Huertas Bailén, professora del Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat (UAB), responsable del Grup Internacional d’Estudis sobre Comunicació i Cultura (2014/SGR-01594) de l’InCom-UAB i directora d’aquest centre de recerca des de fa un any i mig. Aquest diàleg a tres apareix al darrer número de la revista mexicana Andamios (Volum 14, número 34, maig-agost, 2017), el dossier del qual està dedicat a les "Mediaciones sociales: comunicación participativa, tecnocultura, arte y activismo”.

L’entrevista porta per títol “Aprendizajes entre Fronteras. ¿Cómo enfocar la Comunicación, Mediación y Migración en un contexto de intervención social y la acción política? Formas de hacer e investigar desde la universidad transnacional junto a la ciudadanía intercultural”. En l’entrevista, Amparo Huertas Bailén reflexiona sobre el desenvolupament de la seva investigació emmarcada en la línia de treball definida per aquests conceptes: comunicació, consum cultural, diversitat cultural, ciutadania i migracions. Huertas Bailén destaca els autors i autores que més l’han influït, desgrana la seva visió sobre la globalització i ens parla de la seva preocupació per fer arribar la seva feina fora de l’acadèmia.

Andamios és una publicació quadrimestral de caràcter acadèmic. El primer número va aparèixer l’any 2004 i ja està integrada en diferents índexs i base de dades. Dos exemples: l’Índice de Revistas Mexicanas de Investigación Científica y Tecnológica del Consejo Nacional de Ciencia y Tecnología (CONACYT) i el Sistema Regional de Información en Línea para las Revistas Científicas de América Latina, el Caribe, España y Portugal (Latindex-Catálogo).

Accés a Andamios. Revista de Investigación social

Accés a l’entrevista a Amparo Huertas Bailén (Aprendizaje entre Fronteras)

L’InCom-UAB ofereix dos cursos d’especialització
"Seguretat i privacitat per a periodistes, comunicadors i ciutadans” i “Producció multimèdia i desenvolupament de projectes amb software lliure” són els títols dels dos cursos de formació que ofereix l’InCom-UAB durant el primer trimestre de 2018