José Luis Terrón, membre del Comitè Científic del III Congreso Internacional de Comunicación en Salud (3ICHC)

El ‘call for papers’ està obert fins el dimecres 6 de setembre de 2017. Els resums podran ser enviats i presentats al 3ICHC en castellà, anglès o portuguès i les comunicacions seran presentades en modalitat en línia, tant en format oral com en cartell

Bellaterra / Madrid, 04–07–2017. Els dies 19 i 20 d’octubre de 2017 se celebrarà la 3a edició del Congreso Internacional de Comunicación en Salud (3ICHC) sota el lema “La salut del segle XXI”. La Universidad Carlos III de Madrid organitzarà aquesta trobada científica que, en aquesta ocasió, tindrà caràcter de congrés internacional i comptarà amb la presència de ponents d’organitzacions internacionals i altres institucions pioneres en la comunicació i la salut. A més a més, en el 3ICHC, igual com en edicions anteriors, s’ha obert un termini per a la recepció de comunicacions lliures permetent que investigadors i professionals puguin presentar i compartir els seus treballs durant el Congrés.

El 3ICHC inclourà diverses taules de debat, ponències i comunicacions entorn a la comunicació i la salut. Aspectes com la comunicació en atenció primària de salut i atenció especialitzada, salut pública, comunicació durant emergències de salut, periodisme en salut, ehealth, mhealth, publicitat en salut i campanyes de promoció de la salut serán presentades per experts en aquestes matèries.

Com ja es va realitzar en edicions anteriors, tots els resums acceptats en el 3ICHC seran publicats en la revista indexada Revista Española de Comunicación en salud. A més, els autors podran enviar els textos complets dels seus treballs per ser publicats en format d’article científic després d’haver superat el procés de revisió per parells que estableix RECS.

III Congreso Internacional de Comunicación en Salud (3ICHC)

Revista Española de Comunicación en salud

L’InCom-UAB ofereix dos cursos d’especialització
"Seguretat i privacitat per a periodistes, comunicadors i ciutadans” i “Producció multimèdia i desenvolupament de projectes amb software lliure” són els títols dels dos cursos de formació que ofereix l’InCom-UAB durant el primer trimestre de 2018