L’InCom-UAB col·labora, per segona vegada, amb la Mostra de Cinema Espiritual de Catalunya

El 27 de novembre del 2017 es projectarà El Fill de Saúl (László Nemes, 2015) a la Sala Cinema de la UAB en el marc de la XIV Mostra de Cinema Espiritual de Catalunya, organitzada per la Direcció General d’Afers Religiosos del Departament de Governació, Administracions Públiques i Habitatge de la Generalitat de Catalunya

Bellaterra, 11–07–2017. L'Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB) ha seleccionat El Fill de Saúl, opera prima del cineasta hongarès László Nemes (2015), per a projectar a la UAB en el marc de la XIV Mostra de Cinema Espiritual de Catalunya. L'activitat està programada per al dilluns 27 de novembre, a les 12 hores, a la Sala Cinema de la universitat. El fill de Saúl va obtenir l'Oscar a la millor pel·lícula de parla no anglesa i el Gran Premi del Jurat a Cannes.

Aquesta és la segona vegada que l'InCom-UAB col·labora amb la Mostra. A l'edició XIII, la pel·lícula projectada a la UAB va ser Aprenent a conduir (Isabel Coixet, 2014). La projecció va servir per a obrir un debat entre el públic assistent, la majoria estudiants, sobre el paper que pot tenir el cinema per a afavorir el contacte intercultural a partir d'una activitat tutoritzada per la professora Amparo Huertas Bailén, directora de l'InCom-UAB.

L'objectiu de la Mostra és acostar a la ciutadania la riquesa de la diversitat religiosa que existeix a Catalunya, fent visibles les diferents manifestacions religioses i espirituals, i afavorir el diàleg i la convivència. La Generalitat de Catalunya assumeix la direcció i organització de la Mostra des de l'any 2014.

Cinema Espiritual i de les Religions (Mostra de Cinema Espiritual)

Tràiler pel·lícula: El fill de Saúl (castellà)

L’InCom-UAB organitza unes jornades internacionals sobre comunicació i VIH
Aquesta iniciativa, desenvolupada des d’SCOMLAB, es realitza en el marc de les activitats presencials de l’OCC InCom-UAB, amb la col·laboració de la Societat Catalana de Comunicació (Institut d’Estudis Catalans), la Revista Española de Comunicación en Salud i Filmin. El call for per a l’enviament de propostes romandrà obert fins el 20 de setembre de 2018
Lectures recomanades per a l’estiu
L’equip de l’InCom-UAB ha preparat una selecció de 10 textos de les nostres publicacions, com a lectures recomanades per aquest estiu. Esperem que siguin del vostre interès. Bones vacances!
Filmin i l’InCom-UAB creen un canal temàtic dedicat al cinema sobre VIH, disponible del 10 de juliol a l’1 de desembre
El canal es va posar en marxa el dia 10 de juliol, coincidint amb la setmana de celebració del Dia Internacional de l’Orgull LGTBI, i romandrà en línia fins el dia 1 de desembre, Dia Mundial de Lluita contra la sida
Cinc professors de Moçambic fan una estada de formació gràcies a un projecte de cooperació amb la Càtedra Unesco de Comunicació (InCom-UAB)
Aquesta estada, realitzada durant el mes de juliol, ha estat vinculada amb la seva formació doctoral dins el Programa de Doctorat del Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura (UAB), i forma part del projecte de cooperació de la Càtedra Unesco de Comunicació (InCom-UAB) i l’Escola Superior de Jornalismo de Maputo (Moçambic), amb el suport de la Fundació Autònoma Solidària (FAS)