Aprovats quatre nous títols per a la col·lecció Atlántica de Comunicación

Arran de la col·laboració entre l’Editorial UOC i l’InCom-UAB en el marc de la col·lecció Atlántica de Comunicación, ja s’han publicat 11 títols. Per al curs curso 2017–2018, està prevista l’aparició de quatre noves obres

Bellaterra / Barcelona, 28–07–2017. La col·lecció Atlántica de Comunicación, de l’Editorial UOC, té com a objectiu la difusió d’autors llatinoamericans. La col·laboració de l’InCom-UAB, a través de Denise Cogo i Amparo Huertas Bailén —responsables d’aquesta línia de treball com a representants del nostre Institut—, se centra en la recerca de textos editats en portuguès per a la seva difusió en castellà.

Per a la seva publicació durant el curs acadèmic 2017–2018, estem treballant ja sobre quatre títols:

1) Discursos mediáticos sobre la diferencia en América Latina y Caribe, una obra col·lectiva editada per Tania Hoff (Escola Superior de Propaganda e Marketing, Brasil) i Doris M. Vizcarrondo (Universidad de Puerto Rico).

2) Fetichismos audiovisuales, de Massimo Canevacci, professor d’Antropologia Cultural i d’Art i Cultures digitals a la Universitat de Roma "La Sapienza" i professor visitant a la Universidade de São Paulo, IEA-USP (Brasil).

3) Una semiosis de la noticia en entorno de crisis: movimientos en redes y mediaciones en la semiósfera contemporánea, de Felipe Moura de Oliveira, professor de Teories de Periodisme i Semiòtica en la União das Faculdades Integradas de Negócios (Unifin, Brasil).

4) Masculinidades a la deriva en la prensa para hombres. Análisis de Junior y Mens Health Portugal, de Felipe Viero Kolinski Machado, el qual està realitzant un postdoctorat a la Universidade Federal de Minas Gerais (UFMG/Brasil).

Informació sobre la col·lecció Atlántica de Comunicación

L’InCom-UAB ofereix dos cursos d’especialització
"Seguretat i privacitat per a periodistes, comunicadors i ciutadans” i “Producció multimèdia i desenvolupament de projectes amb software lliure” són els títols dels dos cursos de formació que ofereix l’InCom-UAB durant el primer trimestre de 2018
L'Editorial UOC comparteix les ressenyes publicades al Portal de la Comunicació (InCom-UAB)