Aprovats quatre nous títols per a la col·lecció Atlántica de Comunicación

Arran de la col·laboració entre l’Editorial UOC i l’InCom-UAB en el marc de la col·lecció Atlántica de Comunicación, ja s’han publicat 11 títols. Per al curs curso 2017–2018, està prevista l’aparició de quatre noves obres

Bellaterra / Barcelona, 28–07–2017. La col·lecció Atlántica de Comunicación, de l’Editorial UOC, té com a objectiu la difusió d’autors llatinoamericans. La col·laboració de l’InCom-UAB, a través de Denise Cogo i Amparo Huertas Bailén —responsables d’aquesta línia de treball com a representants del nostre Institut—, se centra en la recerca de textos editats en portuguès per a la seva difusió en castellà.

Per a la seva publicació durant el curs acadèmic 2017–2018, estem treballant ja sobre quatre títols:

1) Discursos mediáticos sobre la diferencia en América Latina y Caribe, una obra col·lectiva editada per Tania Hoff (Escola Superior de Propaganda e Marketing, Brasil) i Doris M. Vizcarrondo (Universidad de Puerto Rico).

2) Fetichismos audiovisuales, de Massimo Canevacci, professor d’Antropologia Cultural i d’Art i Cultures digitals a la Universitat de Roma "La Sapienza" i professor visitant a la Universidade de São Paulo, IEA-USP (Brasil).

3) Una semiosis de la noticia en entorno de crisis: movimientos en redes y mediaciones en la semiósfera contemporánea, de Felipe Moura de Oliveira, professor de Teories de Periodisme i Semiòtica en la União das Faculdades Integradas de Negócios (Unifin, Brasil).

4) Masculinidades a la deriva en la prensa para hombres. Análisis de Junior y Mens Health Portugal, de Felipe Viero Kolinski Machado, el qual està realitzant un postdoctorat a la Universidade Federal de Minas Gerais (UFMG/Brasil).

Informació sobre la col·lecció Atlántica de Comunicación

Miquel de Moragas i Spà clausura el IV Congreso Nacional de Metodología de la Investigación en Comunicación
El congrés, impulsat per la secció de Teories i Mètodes de la Investigació en Comunicació (TMIC) de l’Associació Espanyola d’Investigació de la Comunicació (AE-IC) i també per la Universitat Jaume I de Castelló, presenta els resultats finals del projecte de recerca competitiu ‘La investigación en España sobre prácticas sociales en comunicación: proyectos, grupos, líneas, objetos de estudio y métodos (MapCom)’, finançat pel Ministri d’Economia, Indústria i Competitivitat (Ref. CSO2013-47933-C4)
Investigadors de l’InCom-UAB presenten una comunicació en el IX Congreso Internacional Latina de Comunicación Social