Aprovats quatre nous títols per a la col·lecció Atlántica de Comunicación

Arran de la col·laboració entre l’Editorial UOC i l’InCom-UAB en el marc de la col·lecció Atlántica de Comunicación, ja s’han publicat 11 títols. Per al curs curso 2017–2018, està prevista l’aparició de quatre noves obres

Bellaterra / Barcelona, 28–07–2017. La col·lecció Atlántica de Comunicación, de l’Editorial UOC, té com a objectiu la difusió d’autors llatinoamericans. La col·laboració de l’InCom-UAB, a través de Denise Cogo i Amparo Huertas Bailén —responsables d’aquesta línia de treball com a representants del nostre Institut—, se centra en la recerca de textos editats en portuguès per a la seva difusió en castellà.

Per a la seva publicació durant el curs acadèmic 2017–2018, estem treballant ja sobre quatre títols:

1) Discursos mediáticos sobre la diferencia en América Latina y Caribe, una obra col·lectiva editada per Tania Hoff (Escola Superior de Propaganda e Marketing, Brasil) i Doris M. Vizcarrondo (Universidad de Puerto Rico).

2) Fetichismos audiovisuales, de Massimo Canevacci, professor d’Antropologia Cultural i d’Art i Cultures digitals a la Universitat de Roma "La Sapienza" i professor visitant a la Universidade de São Paulo, IEA-USP (Brasil).

3) Una semiosis de la noticia en entorno de crisis: movimientos en redes y mediaciones en la semiósfera contemporánea, de Felipe Moura de Oliveira, professor de Teories de Periodisme i Semiòtica en la União das Faculdades Integradas de Negócios (Unifin, Brasil).

4) Masculinidades a la deriva en la prensa para hombres. Análisis de Junior y Mens Health Portugal, de Felipe Viero Kolinski Machado, el qual està realitzant un postdoctorat a la Universidade Federal de Minas Gerais (UFMG/Brasil).

Informació sobre la col·lecció Atlántica de Comunicación

L’InCom-UAB organitza unes jornades internacionals sobre comunicació i VIH
Aquesta iniciativa, desenvolupada des d’SCOMLAB, es realitza en el marc de les activitats presencials de l’OCC InCom-UAB, amb la col·laboració de la Societat Catalana de Comunicació (Institut d’Estudis Catalans), la Revista Española de Comunicación en Salud i Filmin. El call for per a l’enviament de propostes romandrà obert fins el 20 de setembre de 2018
El InCom-UAB acull una estada d’investigació del professor mexicà Felipe Marañón Lazcano (Universidad Autónoma de Nuevo León)