Saleta de Salvador Agra ressenya el llibre Textualidades mediáticas (Editorial UOC/InCom-UAB)

Saleta de Salvador Agra, membre de l’InCom-UAB i professora a la Universitat de Vigo, ressenya el llibre Textualidades mediáticas, recentement publicat a la col·lecció Atlántica de Comunicación (Editorial UOC-InCom-UAB)

Bellaterra, 01–09–2017. Saleta de Salvador Agra ha escrit una ressenya del llibre Textualidades mediáticas, coordinat per Bruno Leal, Carlos Alberto Carvalho i Grane Alzamora i publicat el 2017 per l’Editorial UOC i l’InCom-UAB, a la col·lecció Atlántica de Comunicación. De Salvador Agra, membre de l’InCom-UAB i professora a la Universitat de Vigo, està especialitzada en els estudis semiòtics.

Saleta de Salvador indica que l’obra invita al lector a pensar les dinàmiques socials que els mitjans invoquen i convoquen a través de les seves textualitats i emfatitza que ho fa col·locant-nos davant d’una comprensió oberta, diversa i complexa de les trames de l’acció textual mediàtica.

Accés a la ressenya

Accés a la col·lecció Atlántica de Comunicación

L’InCom-UAB organitza unes jornades internacionals sobre comunicació i VIH
Aquesta iniciativa, desenvolupada des d’SCOMLAB, es realitza en el marc de les activitats presencials de l’OCC InCom-UAB, amb la col·laboració de la Societat Catalana de Comunicació (Institut d’Estudis Catalans), la Revista Española de Comunicación en Salud i Filmin. El call for per a l’enviament de propostes romandrà obert fins el 20 de setembre de 2018
Lectures recomanades per a l’estiu
L’equip de l’InCom-UAB ha preparat una selecció de 10 textos de les nostres publicacions, com a lectures recomanades per aquest estiu. Esperem que siguin del vostre interès. Bones vacances!
Filmin i l’InCom-UAB creen un canal temàtic dedicat al cinema sobre VIH, disponible del 10 de juliol a l’1 de desembre
El canal es va posar en marxa el dia 10 de juliol, coincidint amb la setmana de celebració del Dia Internacional de l’Orgull LGTBI, i romandrà en línia fins el dia 1 de desembre, Dia Mundial de Lluita contra la sida
Cinc professors de Moçambic fan una estada de formació gràcies a un projecte de cooperació amb la Càtedra Unesco de Comunicació (InCom-UAB)
Aquesta estada, realitzada durant el mes de juliol, ha estat vinculada amb la seva formació doctoral dins el Programa de Doctorat del Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura (UAB), i forma part del projecte de cooperació de la Càtedra Unesco de Comunicació (InCom-UAB) i l’Escola Superior de Jornalismo de Maputo (Moçambic), amb el suport de la Fundació Autònoma Solidària (FAS)