Saleta de Salvador Agra ressenya el llibre Textualidades mediáticas (Editorial UOC/InCom-UAB)

Saleta de Salvador Agra, membre de l’InCom-UAB i professora a la Universitat de Vigo, ressenya el llibre Textualidades mediáticas, recentement publicat a la col·lecció Atlántica de Comunicación (Editorial UOC-InCom-UAB)

Bellaterra, 01–09–2017. Saleta de Salvador Agra ha escrit una ressenya del llibre Textualidades mediáticas, coordinat per Bruno Leal, Carlos Alberto Carvalho i Grane Alzamora i publicat el 2017 per l’Editorial UOC i l’InCom-UAB, a la col·lecció Atlántica de Comunicación. De Salvador Agra, membre de l’InCom-UAB i professora a la Universitat de Vigo, està especialitzada en els estudis semiòtics.

Saleta de Salvador indica que l’obra invita al lector a pensar les dinàmiques socials que els mitjans invoquen i convoquen a través de les seves textualitats i emfatitza que ho fa col·locant-nos davant d’una comprensió oberta, diversa i complexa de les trames de l’acció textual mediàtica.

Accés a la ressenya

Accés a la col·lecció Atlántica de Comunicación

Miquel de Moragas i Spà clausura el IV Congreso Nacional de Metodología de la Investigación en Comunicación
El congrés, impulsat per la secció de Teories i Mètodes de la Investigació en Comunicació (TMIC) de l’Associació Espanyola d’Investigació de la Comunicació (AE-IC) i també per la Universitat Jaume I de Castelló, presenta els resultats finals del projecte de recerca competitiu ‘La investigación en España sobre prácticas sociales en comunicación: proyectos, grupos, líneas, objetos de estudio y métodos (MapCom)’, finançat pel Ministri d’Economia, Indústria i Competitivitat (Ref. CSO2013-47933-C4)