Publicada la ressenya d’un llibre en el qual participa Marta Rizo com a coautora

El Portal de la Comunicació (InCom-UAB) acaba de publicar la ressenya del llibre Manual de comunicación intercultural. Una introducción a sus conceptos, teorías y aplicaciones, en el qual participa com a coatura Marta Rizo, membre de l’InCom-UAB. La ressenya està escrita per Maybel Piñón

Bellaterra, 05–09–2017. Maybel Piñón, de la Universidad Autónoma de la Ciudad de México (UACM), ha escrit una ressenya del llibre Manual de comunicación intercultural. Una introducción a sus conceptos, teorías y aplicaciones, publicat el 2016 a Mèxic per aquesta universitat. En l’obra participa com a autora Marta Rizo, professora de la Universidad Autónoma de la Ciudad de México (UACM) i membre de l’Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB), a més de Cynthia Pech, de la mateixa universitat, i Vivian Romeu, catedràtica de la Universidad Iberoamericana.

A la seva ressenya, Maybel Piñón subratlla que el llibre aborda la comunicació intercultural des d’una perspectiva que transcendeix els marges de l’estat-nació. Piñón destaca la noció de cultura que es presenta en el llibre: “no és un conglomerat homogeni de costums, tradicions, valors i significats, sinó que s’articula amb les diverses identitats socials donant lloc a múltiples maneres d’entendre la vida quotidiana i tot el que s’organitza a l’entorn d’ella”.

Accés a la ressenya

Accés a l'Editorial

L’InCom-UAB organitza unes jornades internacionals sobre comunicació i VIH
Aquesta iniciativa, desenvolupada des d’SCOMLAB, es realitza en el marc de les activitats presencials de l’OCC InCom-UAB, amb la col·laboració de la Societat Catalana de Comunicació (Institut d’Estudis Catalans), la Revista Española de Comunicación en Salud i Filmin. El call for per a l’enviament de propostes romandrà obert fins el 20 de setembre de 2018
Lectures recomanades per a l’estiu
L’equip de l’InCom-UAB ha preparat una selecció de 10 textos de les nostres publicacions, com a lectures recomanades per aquest estiu. Esperem que siguin del vostre interès. Bones vacances!
Filmin i l’InCom-UAB creen un canal temàtic dedicat al cinema sobre VIH, disponible del 10 de juliol a l’1 de desembre
El canal es va posar en marxa el dia 10 de juliol, coincidint amb la setmana de celebració del Dia Internacional de l’Orgull LGTBI, i romandrà en línia fins el dia 1 de desembre, Dia Mundial de Lluita contra la sida
Cinc professors de Moçambic fan una estada de formació gràcies a un projecte de cooperació amb la Càtedra Unesco de Comunicació (InCom-UAB)
Aquesta estada, realitzada durant el mes de juliol, ha estat vinculada amb la seva formació doctoral dins el Programa de Doctorat del Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura (UAB), i forma part del projecte de cooperació de la Càtedra Unesco de Comunicació (InCom-UAB) i l’Escola Superior de Jornalismo de Maputo (Moçambic), amb el suport de la Fundació Autònoma Solidària (FAS)