Rodrigo Fidel Rodríguez Borges, de la Universidad de La Laguna, realitzarà una estada de recerca a l’InCom-UAB

Rodrigo Fidel Rodríguez Borges, professor del Departament de Ciències de la Comunicació de la Universidad de La Laguna, realitzarà una estada de recerca de dos mesos a l’InCom-UAB

Bellaterra, 13–09–2017. Rodrigo Fidel Rodríguez Borges, professor del Departament de Ciències de la Comunicació de la Universidad de La Laguna, realitzarà una estada de recerca entre els dies 11 de setembre i 11 de novembre d’aquest any a l’Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB). Rodrigo Fidel Rodríguez Borges és també vicedegà de Mobilitat i Pràctiques Externes a la Facultat de Ciències Polítiques, Socials i de la Comunicació de la Universidad de La Laguna.

El professor de la universitat canària podrà participar en activitats realitzades en el marc del Grup Internacional d’Estudis sobre Comunicació i Cultura (referència 2014/SGR-01594), a partir del desenvolupament de la seva tasca sobre ètica de la comunicació audiovisual. A més a més, l’estada també servirà perquè l’equip de l’InCom-UAB conegui de primera mà el treball en el qual actualment està treballant Rodrigo Fidel Rodríguez Borges, el projecte d’R+D “Justícia, Ciutadania i Vulnerabilitat. Narratives de la precarietat i enfocaments interseccionals” (referència: FFI2015-63895-C2-1-R), les investigadores principals del qual són María José Guerra-Palmero i Eva Darias-Beautell, d’aquesta mateixa universitat.

A través d’aquesta estada de recerca es reforcen els vincles de l’InCom-UAB amb la Universidad de La Laguna en l’àrea de la Filosofia, una relació que es va iniciar amb motiu d’un congrés sobre migració i feminisme a principis de 2012 i que ja ha donat diferents fruits. Entre ells, cal destacar la participació de l’InCom-UAB amb una ponència en el VIII Congreso de la Sociedad Académica de Filosofía (SAF), celebrat a Barcelona l’abril de 2017, o la presència de Maria José Guerra-Palmero com a membre col·laborador extern del grup consolidat de recerca (SGR) del nostre centre de recerca.

L’InCom-UAB ofereix dos cursos d’especialització
"Seguretat i privacitat per a periodistes, comunicadors i ciutadans” i “Producció multimèdia i desenvolupament de projectes amb software lliure” són els títols dels dos cursos de formació que ofereix l’InCom-UAB durant el primer trimestre de 2018
L'Editorial UOC comparteix les ressenyes publicades al Portal de la Comunicació (InCom-UAB)
L’Editorial UOC i l’InCom-UAB enforteixen d’aquesta manera la seva col·laboració, iniciada l’any 2014 amb la posada en marxa de la col·lecció Atlántica de Comunicación