Amparo Huertas Bailén participa en un seminari sobre el paper dels Observatoris, organitzat per la UPF

La directora de l'Institut i responsable de l'Observatori de la Comunicació a Catalunya (OCC InCom-UAB) va presentar aquest projecte en un seminari organitzat pel grup de recerca DigiDoc, del Departament de Comunicació de la UPF, el passat 4 d'octubre

Bellaterra / Barcelona, 06-10-2017. Amb la ponència "Observatori de la Comunicació a Catalunya (OCC InCom-UAB): gènesi i evolució", Amparo Huertas Bailén va explicar detalladament aquest projecte. Va destacar l'experiència prèvia acumulada amb el Portal de la Comunicació (InCom-UAB), actualment en procés de revisió, i el paper de l'OCC (InCom-UAB) com a complement de l'Informe de la comunicació a Catalunya, l'última edició del qual es va presentar el 28 de setembre passat.

La intervenció de la directora de l'InCom-UAB va formar part d'un seminari, organitzat el 4 d'octubre a Barcelona, pel grup de recerca DigiDoc-Departament de Comunicació (UPF), especialitzat en la documentació digital i la comunicació interactiva, i coordinat per Rafael Pedraza-Jiménez . A la jornada també hi van participar Llorenç Arguimbau (Institut d'Estudis Catalans), amb la ponència "Comunicar la ciència des de la informació i la documentació"; i Lluís Codina, membre de DigiDoc (UPF), amb la ponència "Portal de Cibermedios (UPF): orientación y funciones".

Accés a l'OCC InCom-UAB

Més informació sobre el Grup DigiDoc

L’InCom-UAB organitza unes jornades internacionals sobre comunicació i VIH
Aquesta iniciativa, desenvolupada des d’SCOMLAB, es realitza en el marc de les activitats presencials de l’OCC InCom-UAB, amb la col·laboració de la Societat Catalana de Comunicació (Institut d’Estudis Catalans), la Revista Española de Comunicación en Salud i Filmin. El call for per a l’enviament de propostes romandrà obert fins el 20 de setembre de 2018
Miquel de Moragas i Spà i Gabriela Marques Gonçalves, a les Jornades d’estudi sobre Llenguatge, Comunicació i Societat (UAB)
Els dos investigadors de l’InCom-UAB van participar en aquestes jornades impulsades per un grup d’alumnes de doctorat del Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura de l’Autònoma, celebrades el 22 de maig, i que tenien com a objectiu conèixer les recerques de doctorat que s’estan desenvolupant a la Facultat de Ciències de la Comunicació (UAB) i compartir temes de recerca d’interès comú
L’AE-IC homenatjarà Miquel de Moragas i Spà en el congrés de Salamanca, en el qual també es presentarà el llibre editat per Moragas i Spà, Terrón, i Rincón
El VI Congreso Internacional AE-IC ‘Comunicación y Conocimiento’ se celebrarà a la Facultat de Ciències Socials, al campus Miguel de Unamuno, de la Universidad de Salamanca, del 26 al 29 de juny. Aquest esdeveniment internacional compta amb el suport acadèmic de l’Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB)
Miquel de Moragas i Spà, ponent en l’acte d’homenatge a Jesús Martín Barbero, organitzat per la Universitat Pompeu Fabra i LASA, el 22 de maig
Aquesta sessió monogràfica és una iniciativa de la Taula de Nova Recerca de la Universitat Pompeu Fabra i el XXXVI Congrés Internacional de la Latin American Studies Association (LASA), que se celebrarà per primera vegada a Europa, en concret a Barcelona, del 23 al 26 de maig
Gas Natural Fenosa i l’InCom-UAB renoven el conveni per a la desena edició de l’Informe de la comunicació a Catalunya
L’InCom-UAB aposta per consolidar aquesta publicació biennal com a obra col·lectiva interuniveritària de referència, d’interès tant per a l’àmbit acadèmic com el professional. Des de la primera edició, l’any 2000, l’Informe ha rebut el suport de la Generalitat de Catalunya i el patrocini de Gas Natural Fenosa.