Investigadores de l’InCom-UAB, membres del Consell Editorial de la Revista Internacional de Folkcomunicação (RIF)

Amparo Huertas Bailén i María Dolores Montero Sánchez han estat invitades a formar part del Consell Editorial d’aquesta revista brasilera interdisciplinària, de periodicitat semestral

Bellaterra / Ponta Grossa (Brasil), 01-02-2018. La directora de l’Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB) i professora titular del Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat (UAB), Amparo Huertas Bailén, i la directora de la Càtedra Unesco de Comunicació (InCom-UAB) i professora titular del Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura (UAB), María Dolores Montero Sánchez, han estat invitades a formar part del Consell Editorial de la Revista Internacional de Folkcomunicação (RIF).

Especializada en comunicació popular i tradicional, la Revista Internacional de Folkcomunicação (RIF) és editada pel Programa de Mestrado em Jornalismo da Universidade Estadual de Ponta Grossa (UEPG), la Rede de Estudos e Pesquisa em Folkcomunicação (Rede Folkcom) i la Càtedra UNESCO de Comunicação para o Desenvolvimento Regional de la Universidades Metodista de São Paulo. Actualment es trova indexada a IBICT/Seer, Latindex, Diadorim, EBSCO, Sumarios, Portal LivRe!, Portal Periódicos da CAPES, Reviscom.

Amb aquesta invitació, l’InCom-UAB reforça encara més els seus vincles acadèmics i científics amb Amèrica Llatina en l’àmbit de la investigació en comunicació.

Per a més informació:

Revista Internacional de Folkcomunicação (RIF)

L’InCom-UAB organitza unes jornades internacionals sobre comunicació i VIH
Aquesta iniciativa, desenvolupada des d’SCOMLAB, es realitza en el marc de les activitats presencials de l’OCC InCom-UAB, amb la col·laboració de la Societat Catalana de Comunicació (Institut d’Estudis Catalans), la Revista Española de Comunicación en Salud i Filmin. El call for per a l’enviament de propostes romandrà obert fins el 20 de setembre de 2018
Lectures recomanades per a l’estiu
L’equip de l’InCom-UAB ha preparat una selecció de 10 textos de les nostres publicacions, com a lectures recomanades per aquest estiu. Esperem que siguin del vostre interès. Bones vacances!
Filmin i l’InCom-UAB creen un canal temàtic dedicat al cinema sobre VIH, disponible del 10 de juliol a l’1 de desembre
El canal es va posar en marxa el dia 10 de juliol, coincidint amb la setmana de celebració del Dia Internacional de l’Orgull LGTBI, i romandrà en línia fins el dia 1 de desembre, Dia Mundial de Lluita contra la sida
Cinc professors de Moçambic fan una estada de formació gràcies a un projecte de cooperació amb la Càtedra Unesco de Comunicació (InCom-UAB)
Aquesta estada, realitzada durant el mes de juliol, ha estat vinculada amb la seva formació doctoral dins el Programa de Doctorat del Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura (UAB), i forma part del projecte de cooperació de la Càtedra Unesco de Comunicació (InCom-UAB) i l’Escola Superior de Jornalismo de Maputo (Moçambic), amb el suport de la Fundació Autònoma Solidària (FAS)