Investigadores de l’InCom-UAB, membres del Consell Editorial de la Revista Internacional de Folkcomunicação (RIF)

Amparo Huertas Bailén i María Dolores Montero Sánchez han estat invitades a formar part del Consell Editorial d’aquesta revista brasilera interdisciplinària, de periodicitat semestral

Bellaterra / Ponta Grossa (Brasil), 01-02-2018. La directora de l’Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB) i professora titular del Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat (UAB), Amparo Huertas Bailén, i la directora de la Càtedra Unesco de Comunicació (InCom-UAB) i professora titular del Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura (UAB), María Dolores Montero Sánchez, han estat invitades a formar part del Consell Editorial de la Revista Internacional de Folkcomunicação (RIF).

Especializada en comunicació popular i tradicional, la Revista Internacional de Folkcomunicação (RIF) és editada pel Programa de Mestrado em Jornalismo da Universidade Estadual de Ponta Grossa (UEPG), la Rede de Estudos e Pesquisa em Folkcomunicação (Rede Folkcom) i la Càtedra UNESCO de Comunicação para o Desenvolvimento Regional de la Universidades Metodista de São Paulo. Actualment es trova indexada a IBICT/Seer, Latindex, Diadorim, EBSCO, Sumarios, Portal LivRe!, Portal Periódicos da CAPES, Reviscom.

Amb aquesta invitació, l’InCom-UAB reforça encara més els seus vincles acadèmics i científics amb Amèrica Llatina en l’àmbit de la investigació en comunicació.

Per a més informació:

Revista Internacional de Folkcomunicação (RIF)

L’InCom-UAB organitza unes jornades internacionals sobre comunicació i VIH
Aquesta iniciativa, desenvolupada des d’SCOMLAB, es realitza en el marc de les activitats presencials de l’OCC InCom-UAB, amb la col·laboració de la Societat Catalana de Comunicació (Institut d’Estudis Catalans), la Revista Española de Comunicación en Salud i Filmin. El call for per a l’enviament de propostes romandrà obert fins el 20 de setembre de 2018
Dalila de Simone realitzarà una estada Erasmus+ a l’Observatori de Comunicació, Videojocs i Entreteniment (OCVE InCom-UAB/UVic-UCC)
La investigadora italiana realitzará la seva estada Erasmus+ Traineeship, dins del Projecte Final de Laurea Magistrale, tutoritzat per Rossana Actis. Per part de l’Observatori de Comunicació, Videojocs i Entreteniment (InCom-UAB/UVic-UCC), la tutora de la seva estada serà Ruth S. Contreras Espinosa, responsable d’aquest Observatori
Cinc Tesis Doctorals relacionades amb projectes de l’InCom-UAB en marxa
Totes les investigacions estan inscrites en el Programa de Doctorat en Comunicació Audiovisual i Publicitat (UAB). Tres s’inclouen en la línia de treball denominada SCOMLab Comunicació i Salut (InCom-UAB) i la resta, en Comunicació, Migració i Ciutadania (CMC InCom-UAB)
Sis estudiants mexicans, becats per fer una estada a l’InCom-UAB
Els estudiants col·laboraran amb l’Observatori de Comunicació, Videojocs i Entreteniment (OCVE InCom-UAB/UVic-UCC), que dirigeix la investigadora Ruth S. Contreras Espinosa, que actuarà al mateix temps de tutora de la seva estada
Primer aniversari de l’OCC InCom-UAB
L’Observatori de la Comunicació a Catalunya (OCC InCom-UAB) es va presentar al públic el 9 de juny de 2017. Aquest projecte digital vol esdevenir una font d’informació i recursos fonamental per totes les persones i entitats interessades en aquest àmbit, ja siguin acadèmiques, professionals o lligades al món polític