esp | cat  
InCom-UAB
Centre amb projecció interdepartamental i interuniversitària
per a la recerca, la difusió i la formació
en l’àmbit de la comunicació
 
   
  Actualitat InCom-UAB  
   
  < Tornar  
 
Comress (InCom-UAB) explica com mesurar la reputació corporativa en un article publicat a Austral Comunicación


Carme Ferré-Pavia i Jaime Alberto Orozco-Toro, conscients de la dificultat que comporta mesurar la reputació corporativa al tractar-se de valors intangibles, fan una proposta d’índexs per ser aplicada al sector de la comunicació

Bellaterra / Pilar, Buenos Aires (Argentina), 13-02-2018. La directora del Grup Comunicació i Responsabilitat Social (Comress InCom-UAB) i professora titular del Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura (UAB) Carme Ferré-Pavia ha publicat, en coautoria amb el professor de la Facultat de Publicitat de la Universidad Pontificia Boliveriana de Medellín (Colòmbia) i també investigador de Comress (InCom-UAB) Jaime Alberto Orozco-Toro, l’article “Los índices de medición de la Reputación Corporativa en la cadena de valor de las empresas de comunicación, una propuesta”. El text s’ha publicat a la revista Austal Comunicación (volum 6, número 2), corresponent a desembre de 2017. Aquesta és una revista científica de la Facultat de Comunicació de la Universidad Austral, de la ciutat de Pilar, al nord de la província de Buenos Aires (Argentina).

Jaime Alberto Orozco-Toro i Carme Ferré-Pavia se centren en l’anàlisi de la reputació corporativa específicament en empreses dedicades a comunicació, tenint en compte “tota la cadena de valor, és a dir, tots els grups socials i empresarials amb els quals està implicada. En aquest sentit, es fa una discriminació dels grups d’interès (stakeholders) més importants de les empreses, per posteriorment crear un índex que permeti arribar a conèixer les actituds de tots els grups d’interès que formen part de la cadena de valor”.

Per a més informació:

Accés a l’article complet:

OROZCO- TORO, Jaime Alberto; FERRÉ-PAVIA, Carme (2017): “Los índices de medición de la Reputación Corporativa en la cadena de valor de las empresas de comunicación, una propuesta” [En línia]. Austral Comunicación [Pilar, Buenos Aires], volum 6, número 2, pàgs. 229-252.

Web Comress InCom-UAB (05-02-2018): “Como medir la reputación corporativa” [En línia].



 



 
 
Ángel Munárriz (infoLibre) entrevista Amparo Huertas Bailén per a un dels seus reportatges
El diari digital va publicar el diumenge passat, 18 de febrer de 2018, un reportatge sobre el paper dels mitjans en les democràcies actuals. El text recull les opinions de juristes, investigadors i acadèmics, entre els quals es troba la directora de l’InCom-UAB
Ruth S. Contreras participa en la coordinació d’un monogràfic sobre joves i cultura col·laborativa de la Revista Latina de Comunicación Social
La investigadora de l’InCom-UAB coordina el monogràfic “Joves, mitjans i cultura col·laborativa” amb Victòria Tur-Viñes i Mª-José González-Río, de la Universitat d’Alacant. El termini per poder presentar originals romandrà obert fins el dia 1 de juny de 2018
José Luis Terrón publica una lliçó sobre comunicació i salut al Portal de la Comunicació (InCom-UAB)
El text, disponible en català i castellà, forma part de la línia d’investigació sobre comunicació i salut del Grup Internacional d’Estudis sobre Comunicació i Cultura (InCom-UAB), dirigit per Amparo Huertas Bailén, reconegut per la Generalitat de Catalunya com a grup consolidat de recerca
Comress (InCom-UAB) explica com mesurar la reputació corporativa en un article publicat a Austral Comunicación
Carme Ferré-Pavia i Jaime Alberto Orozco-Toro, conscients de la dificultat que comporta mesurar la reputació corporativa al tractar-se de valors intangibles, fan una proposta d’índexs per ser aplicada al sector de la comunicació
Publicació d’un article en un número especial d’Alphaville: Journal of Film and Screen Media
Maria Luna, investigadora de l’InCom-UAB, publica un article sobre les transformacions del cinema colombià, en coautoria amb Philippe Meers (Universitat d’Anvers)
Totes les notícies...
 
 
 
Universitat Autònoma de Barcelona
  Informe de la comunicació a Catalunya
  Portal de la Comunicació InCom-UAB
 
  Institut de la Comunicació (InCom-UAB)
Telèfon: +34 93 581 29 07
incom.uab.cat | incom@uab.cat