esp | cat  
InCom-UAB
Centre amb projecció interdepartamental i interuniversitària
per a la recerca, la difusió i la formació
en l’àmbit de la comunicació
 
   
  Actualitat InCom-UAB  
   
  < Tornar  
 
Comress (InCom-UAB) explica com mesurar la reputació corporativa en un article publicat a Austral Comunicación


Carme Ferré-Pavia i Jaime Alberto Orozco-Toro, conscients de la dificultat que comporta mesurar la reputació corporativa al tractar-se de valors intangibles, fan una proposta d’índexs per ser aplicada al sector de la comunicació

Bellaterra / Pilar, Buenos Aires (Argentina), 13-02-2018. La directora del Grup Comunicació i Responsabilitat Social (Comress InCom-UAB) i professora titular del Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura (UAB) Carme Ferré-Pavia ha publicat, en coautoria amb el professor de la Facultat de Publicitat de la Universidad Pontificia Boliveriana de Medellín (Colòmbia) i també investigador de Comress (InCom-UAB) Jaime Alberto Orozco-Toro, l’article “Los índices de medición de la Reputación Corporativa en la cadena de valor de las empresas de comunicación, una propuesta”. El text s’ha publicat a la revista Austal Comunicación (volum 6, número 2), corresponent a desembre de 2017. Aquesta és una revista científica de la Facultat de Comunicació de la Universidad Austral, de la ciutat de Pilar, al nord de la província de Buenos Aires (Argentina).

Jaime Alberto Orozco-Toro i Carme Ferré-Pavia se centren en l’anàlisi de la reputació corporativa específicament en empreses dedicades a comunicació, tenint en compte “tota la cadena de valor, és a dir, tots els grups socials i empresarials amb els quals està implicada. En aquest sentit, es fa una discriminació dels grups d’interès (stakeholders) més importants de les empreses, per posteriorment crear un índex que permeti arribar a conèixer les actituds de tots els grups d’interès que formen part de la cadena de valor”.

Per a més informació:

Accés a l’article complet:

OROZCO- TORO, Jaime Alberto; FERRÉ-PAVIA, Carme (2017): “Los índices de medición de la Reputación Corporativa en la cadena de valor de las empresas de comunicación, una propuesta” [En línia]. Austral Comunicación [Pilar, Buenos Aires], volum 6, número 2, pàgs. 229-252.

Web Comress InCom-UAB (05-02-2018): “Como medir la reputación corporativa” [En línia].



 



 
 
Ampliat el termini per presentar propostes a les III Jornades Internacionals Comunicació i Salut de l’InCom-UAB, fins el 15 d’octubre
Aquesta iniciativa, desenvolupada des d’SCOMLAB, es realitza en el marc de les activitats presencials de l’OCC InCom-UAB, amb la col·laboració de la Societat Catalana de Comunicació (Institut d’Estudis Catalans), la Revista Española de Comunicación en Salud i Filmin. La inscripció és gratuïta
La investigadora mexicana Flor Micaela Ramírez Leyva realitza una estada postdoctoral a l’InCom-UAB
Durant la segona quinzena d’octubre, la investigadora mexicana avança en el seu treball de recerca comparatiu sobre els condicionats socials de salut, entre Mèxic i Espanya. La seva activitat s’inscriu dins d’SCOMLAB (Laboratori de Comunicació i Salut) de l’InCom-UAB, sota la tutorització de José Luis Terrón
La investigadora Mila Segarra, guardonada amb un dels VII Premis Pompeu Fabra, per la seva contribució a la projecció social de la llengua catalana
Amb aquest guardó, la Direcció General de Política Lingüística del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya reconeix i premia les persones, entitats, empreses o organitzacions que contribueixin en la projecció social de la llengua catalana i fomenta l'acció de la societat civil en l'impuls del català en els sectors de regulació privada
Amparo Huertas Bailén, ponent invitada en unes jornades sobre violència de gènere i xarxes socials a la Universidad de Burgos
La directora de l’InCom-UAB ha estat invitada a realitzar l’obertura de les jornades La violencia de género en redes sociales y medios audiovisuales, organitzades per l’Área de Comunicación Audiovisual y Publicidad de la Universidad de Burgos els dies 17 i 18 d’octubre. Amparo Huertas Bailén parlarà sobre la mercantilització del feminisme a partir del fenomen #Metoo
Amparo Huertas Bailén firma un article a Societies sobre el consum cultural de les dones musulmanes d’origen migrant
“Islam and Mass Media Consumption in Post-Migration Contexts among Women from Northern Africa in Catalonia (Spain)” és el títol del text, resultat del projecte de recerca “Religió i consum mediàtic a contextos post-migratoris, la mirada de les dones musulmanes procedents del Magreb a Catalunya” (2015RELIG00016)
Totes les notícies...
 
 
 
Universitat Autònoma de Barcelona
  Informe de la comunicació a Catalunya
  Portal de la Comunicació InCom-UAB
 
  Institut de la Comunicació (InCom-UAB)
Telèfon: +34 93 581 29 07
incom.uab.cat | incom@uab.cat