Comress (InCom-UAB) explica com mesurar la reputació corporativa en un article publicat a Austral Comunicación

Carme Ferré-Pavia i Jaime Alberto Orozco-Toro, conscients de la dificultat que comporta mesurar la reputació corporativa al tractar-se de valors intangibles, fan una proposta d’índexs per ser aplicada al sector de la comunicació

Bellaterra / Pilar, Buenos Aires (Argentina), 13-02-2018. La directora del Grup Comunicació i Responsabilitat Social (Comress InCom-UAB) i professora titular del Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura (UAB) Carme Ferré-Pavia ha publicat, en coautoria amb el professor de la Facultat de Publicitat de la Universidad Pontificia Boliveriana de Medellín (Colòmbia) i també investigador de Comress (InCom-UAB) Jaime Alberto Orozco-Toro, l’article “Los índices de medición de la Reputación Corporativa en la cadena de valor de las empresas de comunicación, una propuesta”. El text s’ha publicat a la revista Austal Comunicación (volum 6, número 2), corresponent a desembre de 2017. Aquesta és una revista científica de la Facultat de Comunicació de la Universidad Austral, de la ciutat de Pilar, al nord de la província de Buenos Aires (Argentina).

Jaime Alberto Orozco-Toro i Carme Ferré-Pavia se centren en l’anàlisi de la reputació corporativa específicament en empreses dedicades a comunicació, tenint en compte “tota la cadena de valor, és a dir, tots els grups socials i empresarials amb els quals està implicada. En aquest sentit, es fa una discriminació dels grups d’interès (stakeholders) més importants de les empreses, per posteriorment crear un índex que permeti arribar a conèixer les actituds de tots els grups d’interès que formen part de la cadena de valor”.

Per a més informació:

Accés a l’article complet:

OROZCO- TORO, Jaime Alberto; FERRÉ-PAVIA, Carme (2017): “Los índices de medición de la Reputación Corporativa en la cadena de valor de las empresas de comunicación, una propuesta” [En línia]. Austral Comunicación [Pilar, Buenos Aires], volum 6, número 2, pàgs. 229-252.

Web Comress InCom-UAB (05-02-2018): “Como medir la reputación corporativa” [En línia].

L’InCom-UAB organitza unes jornades internacionals sobre comunicació i VIH
Aquesta iniciativa, desenvolupada des d’SCOMLAB, es realitza en el marc de les activitats presencials de l’OCC InCom-UAB, amb la col·laboració de la Societat Catalana de Comunicació (Institut d’Estudis Catalans), la Revista Española de Comunicación en Salud i Filmin. El call for per a l’enviament de propostes romandrà obert fins el 20 de setembre de 2018
Lectures recomanades per a l’estiu
L’equip de l’InCom-UAB ha preparat una selecció de 10 textos de les nostres publicacions, com a lectures recomanades per aquest estiu. Esperem que siguin del vostre interès. Bones vacances!
Filmin i l’InCom-UAB creen un canal temàtic dedicat al cinema sobre VIH, disponible del 10 de juliol a l’1 de desembre
El canal es va posar en marxa el dia 10 de juliol, coincidint amb la setmana de celebració del Dia Internacional de l’Orgull LGTBI, i romandrà en línia fins el dia 1 de desembre, Dia Mundial de Lluita contra la sida
Cinc professors de Moçambic fan una estada de formació gràcies a un projecte de cooperació amb la Càtedra Unesco de Comunicació (InCom-UAB)
Aquesta estada, realitzada durant el mes de juliol, ha estat vinculada amb la seva formació doctoral dins el Programa de Doctorat del Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura (UAB), i forma part del projecte de cooperació de la Càtedra Unesco de Comunicació (InCom-UAB) i l’Escola Superior de Jornalismo de Maputo (Moçambic), amb el suport de la Fundació Autònoma Solidària (FAS)