Maria Corominas i María Dolores Montero, ponents a la IX Setmana de la Comunicació de l’Escola Superior de Jornalismo de Maputo (Moçambic)

La seva estada al país africà s’emmarca dins el projecte de cooperació ‘Contribució a la formació de professorat doctorat i a la creació d'un Programa de Doctorat propi a l'Escola Superior de Jornalismo de Maputo’ de la Càtedra Unesco de Comunicació (InCom-UAB), amb el suport de la Fundació Autònoma Solidària (FAS)

Bellaterra / Maputo (Moçambic), 28-05-2018. Les investigadores de la Càtedra Unesco de Comunicació (InCom-UAB) i professores titulars del Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura (UAB), Maria Corominas i María Dolores Montero, han estat ponents a la IX Setmana de la Comunicació, organitzada per l’Escola Superior de Jornalismo de Maputo, a la capital de Moçambic, del 16 al 18 de maig passat.

El primer dia de la jornada, 17 de maig, en el primer bloc del programa oficial, Maria Corominas va impartir la ponència titulada “Comunicació i postveritat” i María Dolores Montero va centrar la seva ponència en les tendències d’investigació a Europa a partir de les revistes especialitzades en comunicació.

El segon dia, María Dolores Montero va impartir la conferència “Mitjans de comunicació i construcció social de la realitat: el tema de la migració”, i Maria Corominas va fer una sessió sobre presentació de resultats en projectes d’investigació.

La participació de les dues investigadores a la IX Setmana de la Comunicació, s’emmarca dins el projecte de cooperació de la Càtedra Unesco de Comunicació (InCom-UAB) i l’Escola Superior de Jornalismo, titulat “Contribució a la formació de professorat doctorat i a la creació d'un Programa de Doctorat propi a l'Escola Superior de Jornalismo de Maputo”, finançat per la Fundació Autònoma Solidària, a través de la XXXIII Convocatòria de Fons de Solidaritat de la UAB.

Fotografia: copyright Escola Superior de Jornalismo.

Per a més informació:

Programa de la IX Setmana de la Comunicació (Escola Superior de Jornalismo)

Càtedra Unesco de Comunicació (InCom-UAB)

Escola Superior de Jornalismo (ESJ) de Maputo

Fundació Autònoma Solidària