Sis estudiants mexicans, becats per fer una estada a l’InCom-UAB

Els estudiants col·laboraran amb l’Observatori de Comunicació, Videojocs i Entreteniment (OCVE InCom-UAB/UVic-UCC), que dirigeix la investigadora Ruth S. Contreras Espinosa, que actuarà al mateix temps de tutora de la seva estada

Bellaterra / Mèxic, D.F. (Mèxic), 12-06-2018. El govern de Mèxic ha seleccionat un total de sis estudiants de diverses àrees procedents de cinc universitats mexicanes i els ha atorgat una beca d’estudis, que els permetrà fer una estada internacional a l’Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB), a Bellaterra, d’un mes i mig de durada.

Es tracta, en concret, dels estudiants Eduardo Cervantes Mora (Instituto Tecnológico Superior de Los Reyes), Rafael Ángel Gómez Gaytan (Universidad de La Salle Bajío), José Manuel Martínez López (Universidad De La Salle Bajío), Leopoldo Alexander Mora Sosa (Instituto Tecnológico Superior de Apatzingán), Yail Melisa Barajas Olivas (Universidad de Sonora) i Jimena Caballero (Universidad Nacional Autónoma de México).

La seva estada començarà el 18 de juny i finalitzarà el 30 de juliol de 2018. Durant aquest període treballaran en el marc de l’Observatori de Comunicació, Videojocs i Entreteniment (OCVE InCom-UAB/UVic-UCC), tot i que els estudiants Barajas Olivas, Gómez Gaytan i Martínez López durant la seva estada també col·laboraran amb un projecte del Centre d’Estudis Olímpics (CEO-UAB).

L’InCom-UAB organitza unes jornades internacionals sobre comunicació i VIH
Aquesta iniciativa, desenvolupada des d’SCOMLAB, es realitza en el marc de les activitats presencials de l’OCC InCom-UAB, amb la col·laboració de la Societat Catalana de Comunicació (Institut d’Estudis Catalans), la Revista Española de Comunicación en Salud i Filmin. El call for per a l’enviament de propostes romandrà obert fins el 20 de setembre de 2018
Lectures recomanades per a l’estiu
L’equip de l’InCom-UAB ha preparat una selecció de 10 textos de les nostres publicacions, com a lectures recomanades per aquest estiu. Esperem que siguin del vostre interès. Bones vacances!
Filmin i l’InCom-UAB creen un canal temàtic dedicat al cinema sobre VIH, disponible del 10 de juliol a l’1 de desembre
El canal es va posar en marxa el dia 10 de juliol, coincidint amb la setmana de celebració del Dia Internacional de l’Orgull LGTBI, i romandrà en línia fins el dia 1 de desembre, Dia Mundial de Lluita contra la sida
Cinc professors de Moçambic fan una estada de formació gràcies a un projecte de cooperació amb la Càtedra Unesco de Comunicació (InCom-UAB)
Aquesta estada, realitzada durant el mes de juliol, ha estat vinculada amb la seva formació doctoral dins el Programa de Doctorat del Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura (UAB), i forma part del projecte de cooperació de la Càtedra Unesco de Comunicació (InCom-UAB) i l’Escola Superior de Jornalismo de Maputo (Moçambic), amb el suport de la Fundació Autònoma Solidària (FAS)