Cinc Tesis Doctorals relacionades amb projectes de l’InCom-UAB en marxa

Totes les investigacions estan inscrites en el Programa de Doctorat en Comunicació Audiovisual i Publicitat (UAB). Tres s’inclouen en la línia de treball denominada SCOMLab Comunicació i Salut (InCom-UAB) i la resta, en Comunicació, Migració i Ciutadania (CMC InCom-UAB)

Bellaterra, 13-06-2018. Cinc és el nombre de persones que formen el grup d’estudiants en formació (nivell de doctorat) a l’InCom-UAB actualment. Tres d’elles treballen en la línia de treball dirigida per l’investigador del centre José Luis Terrón Blanco, responsable d’SCOMLab Comunicació i Salut (InCom-UAB). Els altres dos membres estan inscrits en la línia dirigida per la investigadora i directora del centre Amparo Huertas Bailén, Comunicació, Migració i Ciutadania (CMC InCom-UAB). Les cinc tesis doctorals estan inscrites en el Programa de Doctorat en Comunicació Audiovisual i Publicitat (UAB).

Tesis dirigides per José Luis Terrón Blanco (SCOMLab Comunicació i Salut InCom-UAB)
- Carlos Augusto Gutiérrez Prieto: Medicina de precisió: El sorgiment d’una nova aproximació a la prevenció i el tractament de malalties i el repte de comunicar un tema d’alta complexitat
- Leonardo Moggia Narváez: Comunicació, salut i VIH.
- Mónica Isabel Tamayo Acevedo: Videojocs comercials a l’aula: estratègia per a la comunicació o educació en salut sexual dels adolescents.

Tesis dirigides per Amparo Huertas Bailén (Comunicació, Migració i Ciutadania – CMC InCom-UAB)
- Xavier David Echeverría Maggi: L’audiovisual com a eina pedagògica per al desenvolupament cognitiu de la infància amb síndrome de Down.
- Gabriela Marques Gonçalves: Mitjans de comunicació i cohesió social. Estudio de cas de la comunitat gitana a la província de Barcelona.

Fotografia, d’esquerra a dreta: Amparo Huertas Bailén, Xavier David Echeverría Maggi i Gabriela Marques Gonçalves, en una reunió de treball, a l'InCom-UAB (© Marta Civil i Serra, InCom-UAB)

L’InCom-UAB organitza unes jornades internacionals sobre comunicació i VIH
Aquesta iniciativa, desenvolupada des d’SCOMLAB, es realitza en el marc de les activitats presencials de l’OCC InCom-UAB, amb la col·laboració de la Societat Catalana de Comunicació (Institut d’Estudis Catalans), la Revista Española de Comunicación en Salud i Filmin. El call for per a l’enviament de propostes romandrà obert fins el 20 de setembre de 2018
Dalila de Simone realitzarà una estada Erasmus+ a l’Observatori de Comunicació, Videojocs i Entreteniment (OCVE InCom-UAB/UVic-UCC)