Filmin i l’InCom-UAB creen un canal temàtic dedicat al cinema sobre VIH, disponible del 10 de juliol a l’1 de desembre

El canal es va posar en marxa el dia 10 de juliol, coincidint amb la setmana de celebració del Dia Internacional de l’Orgull LGTBI, i romandrà en línia fins el dia 1 de desembre, Dia Mundial de Lluita contra la sida

Bellaterra, 31-07-2018. L’Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB) i la plataforma de cinema en línia Filmin, que ofereix pel·lícules en streaming, han posat en marxa un canal temàtic dedicat al cinema sobre VIH a la plataforma en línia.

Aquest canal compta amb un catàleg, amb onze pel·lícules, que han estat seleccionades per l’equip de l’InCom-UAB.

Llistat de les 11 pel·lícules:

120 pulsaciones por minuto (França)

Chemsex (Alemanya)

Drôle de Félix (França)

El acompañante (França)

Ahora es el momento (Regne Unit)

Noches de espera (Regne Unit)

Test (San Francsico 1885) (Estats Units)

Ignasi M. (Catalunya)

¡Átame! (Espanya)

Uncle Howard (Estats Units)

Ekaj (Estats Units)

La iniciativa de crear aquest canal neix arran de les III Jornades Internacionals Comunicació i Salut: #Parlem de VIH?, que organitza SCOMLAB (Laboratori de Comunicació i Salut) de l’InCom-UAB a Barcelona els dies 21 i 22 de novembre de 2018, i s’emmarca dins el conveni signat aquesta primavera entre ambdues institucions.

Per a més informació:

Filmin Canal #ParlemdeVIH

Web III Jornades Internacionals Comunicació i Salut: #Parlem de VIH?

L’InCom-UAB organitza unes jornades internacionals sobre comunicació i VIH
Aquesta iniciativa, desenvolupada des d’SCOMLAB, es realitza en el marc de les activitats presencials de l’OCC InCom-UAB, amb la col·laboració de la Societat Catalana de Comunicació (Institut d’Estudis Catalans), la Revista Española de Comunicación en Salud i Filmin. El call for per a l’enviament de propostes romandrà obert fins el 20 de setembre de 2018
Lectures recomanades per a l’estiu
L’equip de l’InCom-UAB ha preparat una selecció de 10 textos de les nostres publicacions, com a lectures recomanades per aquest estiu. Esperem que siguin del vostre interès. Bones vacances!
Cinc professors de Moçambic fan una estada de formació gràcies a un projecte de cooperació amb la Càtedra Unesco de Comunicació (InCom-UAB)
Aquesta estada, realitzada durant el mes de juliol, ha estat vinculada amb la seva formació doctoral dins el Programa de Doctorat del Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura (UAB), i forma part del projecte de cooperació de la Càtedra Unesco de Comunicació (InCom-UAB) i l’Escola Superior de Jornalismo de Maputo (Moçambic), amb el suport de la Fundació Autònoma Solidària (FAS)
L’InCom-UAB farà una anàlisi de la presència del diàleg interreligiós a la programació de TV3
El centre de recerca rep un ajut econòmic de la Generalitat de Catalunya per dur a terme un estudi sobre la presència del diàleg interreligiós a l’espai públic audiovisual coordinat per la seva directora, Amparo Huertas Bailén