Denise Cogo realitza una estada de recerca a l’InCom-UAB

Bellaterra, 25-10-2018. Denise Cogo, professora a l’Escola Superior de Propaganda e Marketing (Brasil) i membre col·laboradora del nostre centre de recerca, va iniciar el període com a investigadora visitant a l’InCom-UAB el passat 15 d’octubre que finalitzarà el 15 de febrer de 2019, gràcies al finançament de la Fundação de Amparo à Pesquisa do Estado de São Paulo (FAPESP). Durant la seva estada, Cogo desenvoluparà el projecte de recerca "Brasileños en España: Aplicaciones de medios digitales y narrativas sobre migración e identidades (trans) nacionales en contextos de crisis económica-política". Entre les seves activitats, també está planificada la realització del seminari “Métodos de Investigación en comunicación y consumo: perspectivas latino-americanas”, de quatre hores de durada i dirigti a estudiants de doctorat i màster de la UAB, així com visites a col·lectius i organitzacions de migrants ubicats a la ciutat de Barcelona.

Denise Cogo i Amparo Huertas Bailén, directora de l’InCom-UAB, són les responsables de la col·lecció Atlántica de l’Editorial UOC, en el marc d’un conveni signat pel nostre centre de recerca. El primer llibre va aparèixer el 2014 i, en aquests cinc anys, han estat publicats 14 títols. En breu, sortirà ala venda l’obra de Thiago Soares, de la Universidade Federal de Pernambuco (UFPE)-Brasil, amb el títol Música pop en Cuba. Globalización, territorios y solidaridad digital.

Col·lecció Atlántica (Editorial UOC / InCom-UAB)

Ampliat el termini per presentar propostes a les III Jornades Internacionals Comunicació i Salut de l’InCom-UAB, fins el 15 d’octubre
Aquesta iniciativa, desenvolupada des d’SCOMLAB, es realitza en el marc de les activitats presencials de l’OCC InCom-UAB, amb la col·laboració de la Societat Catalana de Comunicació (Institut d’Estudis Catalans), la Revista Española de Comunicación en Salud i Filmin. La inscripció és gratuïta
Laura Santamaria, ponent a la II Jornada d’Estudis del Discurs Helena Calsamiglia (UPF)