Amparo Huertas Bailén ha participat en unes jornades sobre regulació audiovisual organitzades pel Consejo Audiovisual de Andalucía

Els dies 22 i 23 d’octubre el Consejo Audiovisual de Andalucía ha celebrat les jornades “La Regulación Audiovisual en una Sociedad Democrática”. Amparo Huertas Bailén fou invitada a participar com a ponent amb la conferència “El derecho de acceso y la diversidad”

Bellaterra / Sevilla, 26-10-2018. Davant el repte de garantir la defensa dels drets de la ciutadania, reforçar la promoció de la igualtat, fomentar la cultura i preservar una funció tan essencial com la que presta un servei públic, el Consejo Audiovisual de Andalucía ha organitzat unes jornades amb el títol “La Regulación Audiovisual en una Sociedad Democrática”. Els dies 22 i 23 d’octubre s’han reunit al Parlamento de Andalucía investigadors i membres de diversos organismes reguladors per debatre sobre com assumir aquest objectiu en un entorn comunicatiu en el qual els canvis són constants.

Amparo Huertas Bailén ha participat en una taula dedicada a “La promoción de la cultura: identidad e industria”, moderada per Inmaculada Postigo González, degana de la Facultad de Comunicación de la Universidad de Málaga. “El derecho de acceso y la diversidad” fou el tema de la ponència de la directora de l’InCom-UAB, que va compartir sessió amb Enrique Bustamante Ramírez, catedràtic de Comunicació Audiovisual i Publicitat de la Universidad Complutense de Madrid; Giacomo Mazzone, director de Relacions Institucionals de la Unió Europea de Radiodifusió (UER); i Eduardo Castro Maldonado, Conseller del Consejo Audiovisual de Andalucía.

Els temes de les altres tres sessions van ser: “Ley Audiovisual de Andalucía: competencias y funciones del CAA”; “El servicio público de comunicación”; i “El derecho a la información y la libertad de expresión en las NNTTII”. Està prevista la publicació de totes les ponències.

Noticia ParlamentodeAndalucia.es (22-10-2018): “El Parlamento de Andalucía acoge hoy la celebración de las Jornadas ‘La Regulación audiovisual de una sociedad democrática’, organizadas por el Consejo Audiovisual de Andalucía”

Consejo Audiovisual de Andalucía

ESPECIAL ELECCIONS Convocades les eleccions a la direcció de l’InCom-UAB, que se celebraran el dia 28 de gener de 2019
El període per presentar candidatures romandrà obert des del 20 de desembre de 2018 al 10 de gener de 2019. Poden optar a director/a de l’InCom-UAB aquelles persones amb reconeguda capacitat investigadora, un mínim de dos anys d’antiguitat a la UAB i que formin part del Consell de l’Institut
L’InCom-UAB us desitja bones festes i un any 2019 ple d’il·lusions i nous projectes.
L’InCom-UAB fa balanç del 2018 a la seva reunió anual
A la reunió anual del consell de l’InCom-UAB, celebrada el 13 de desembre passat, Amparo Huertas Bailén va fer èmfasi en la viabilitat econòmica del centre, tot i la forta crisi que estan patint les universitats
José Luis Terrón forma part del Grup de Treball de Comunicació i Publicitat del Consell Espanyol de Drogodependències i altres Addicions
El 27 de novembre es va constituir el Grup de Treball Permanent de Comunicació i Publicitat, que depèn de la Delegació del Govern pel Pla Nacional sobre Drogues (PNsD), organisme que forma part del Ministeri de Sanitat, Consum i Benestar Social del Govern d’Espanya