Amparo Huertas Bailén ha participat en unes jornades sobre regulació audiovisual organitzades pel Consejo Audiovisual de Andalucía

Els dies 22 i 23 d’octubre el Consejo Audiovisual de Andalucía ha celebrat les jornades “La Regulación Audiovisual en una Sociedad Democrática”. Amparo Huertas Bailén fou invitada a participar com a ponent amb la conferència “El derecho de acceso y la diversidad”

Bellaterra / Sevilla, 26-10-2018. Davant el repte de garantir la defensa dels drets de la ciutadania, reforçar la promoció de la igualtat, fomentar la cultura i preservar una funció tan essencial com la que presta un servei públic, el Consejo Audiovisual de Andalucía ha organitzat unes jornades amb el títol “La Regulación Audiovisual en una Sociedad Democrática”. Els dies 22 i 23 d’octubre s’han reunit al Parlamento de Andalucía investigadors i membres de diversos organismes reguladors per debatre sobre com assumir aquest objectiu en un entorn comunicatiu en el qual els canvis són constants.

Amparo Huertas Bailén ha participat en una taula dedicada a “La promoción de la cultura: identidad e industria”, moderada per Inmaculada Postigo González, degana de la Facultad de Comunicación de la Universidad de Málaga. “El derecho de acceso y la diversidad” fou el tema de la ponència de la directora de l’InCom-UAB, que va compartir sessió amb Enrique Bustamante Ramírez, catedràtic de Comunicació Audiovisual i Publicitat de la Universidad Complutense de Madrid; Giacomo Mazzone, director de Relacions Institucionals de la Unió Europea de Radiodifusió (UER); i Eduardo Castro Maldonado, Conseller del Consejo Audiovisual de Andalucía.

Els temes de les altres tres sessions van ser: “Ley Audiovisual de Andalucía: competencias y funciones del CAA”; “El servicio público de comunicación”; i “El derecho a la información y la libertad de expresión en las NNTTII”. Està prevista la publicació de totes les ponències.

Noticia ParlamentodeAndalucia.es (22-10-2018): “El Parlamento de Andalucía acoge hoy la celebración de las Jornadas ‘La Regulación audiovisual de una sociedad democrática’, organizadas por el Consejo Audiovisual de Andalucía”

Consejo Audiovisual de Andalucía

Ampliat el termini per presentar propostes a les III Jornades Internacionals Comunicació i Salut de l’InCom-UAB, fins el 15 d’octubre
Aquesta iniciativa, desenvolupada des d’SCOMLAB, es realitza en el marc de les activitats presencials de l’OCC InCom-UAB, amb la col·laboració de la Societat Catalana de Comunicació (Institut d’Estudis Catalans), la Revista Española de Comunicación en Salud i Filmin. La inscripció és gratuïta