SCOMLab (InCom-UAB) participa en la jornada de debat “Entre tu i jo: parlem de VIH/sida?”, organitzada per Actua Vallès i la Fundació Autònoma Solidària

La jornada se celebrarà a Bellaterra, el 5 de desembre, en el marc dels actes commemoratius del dia mundial de la lluita contra la sida. José Luis Terrón, director d’SCOMLab (InCom-UAB) moderarà el debat entre una metgessa de l’Hospital Taulí de Sabadell i testimonis de persones amb VIH

Bellaterra, 4-12-2018. El director d’SCOMLab (InCom-UAB) i professor titular del Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat (UAB), José Luis Terrón, ha estat invitat a moderar la jornada de debat “Entre tu i jo: parlem de VIH/sida?”, organitzada per Actua Vallès i la Fundació Autònoma Solidària. Aquesta activitat, que compta amb la col·laboració de l’InCom-UAB i l’Hospital Universitari Parc Taulí, se celebrarà el dimecres 5 de desembre de 2018, de les 12.30 a les 14.30, a la Sala de Graus de les facultats de Filosofia i Lletres i de Psicologia (UAB), al campus de la UAB, a Bellaterra.

La jornada començarà a les 12.30h, amb un parlament de benvinguda, a càrrec d’Ester Artigas (Actua Vallès) i Marina Girona (Fundació Autònoma Solidària). A continuació, a les 12.45h, s’obrirà el debat amb una introducció a càrrec de José Luis Terrón (SCOMLab InCom-UAB), que donarà pas a la conversa entre la metgessa Marta Navarro (Hospital Universitari Parc Taulí), sobre “El VIH avui. Desmuntant falsos mites” i testimonis de persones amb VIH.

La jornada s’emmarca en els actes commemoratius del dia mundial de la lluita conta la sida (1 de desembre) i vol ser un acte de divulgació i sensibilització sobre el VIH i la sida entre la comunitat universitària. Sobretot, es vol fer èmfasi en la importància de la prevenció, tenint en compte que a Espanya, l’any 2018, s’estan diagnosticant cada dia 10 casos nous de VIH.

Per a més informació:

Cartell “Entre tu i jo: parlem de VIH/sida?”

Programa “Entre tu i jo: parlem de VIH/sida?”

Actua Vallès

Fundació Autònoma Solidària (FAS-UAB)

SCOMLAb (InCom-UAB)

ESPECIAL ELECCIONS L’InCom-UAB confirma la Dra. Amparo Huertas Bailén com a única candidata a la direcció de l’InCom-UAB