Reunió del Grup Internacional d’Estudis sobre Comunicació i Cultura (InCom-UAB)

Els membres del grup consolidat d’investigació de l’InCom-UAB (2017/SGR-760) es van reunir el 18 de desembre passat per fer balanç del treball realitzat durant els anys 2017-2018. La reunió es va celebrar a la Sala Joan Fuster, a la planta baixa de la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General (UAB), edifici en el qual l’InCom-UAB hi té la seva seu

Bellaterra, 07-01-2019. Els membres del Grup Internacional d’Estudis sobre Comunicació i Cultura (InCom-UAB) (2017/SGR-760) es van reunir el 18 de desembre de 2018 per fer balanç del treball realitzat durant els anys 2017 i 2018. La producció del grup (publicacions en revistes d’impacte, llibres, tesis dirigides,…) garanteixen el manteniment dels requisits exigits per sol·licitar finançament en la següent convocatòria, el període d’avaluació del qual comprendrà des del 2017 al 2002.

A més, en la trobada, es va poder debatre sobre els projectes que actualment s’estan desenvolupant. Quim Puig, Laura Santamaria i Maria Luna estan treballant a l’entorn del cinema des de diferents perspectives, des de la història del consum, el doblatge-interculturalitat i les noves narratives. José Luis Terrón i Ramon G. Sedó, després de l’èxit de les Jornades celebrades el passat novembre sobre Comunicació i Salut (#ParlemdeVIH?), consideren que és el moment de reactivar treballs sobre aquest tema. Marta Civil i Serra va tractar sobre les polítiques universitàries i de recerca en l’àmbit català, que és la temàtica que defineix la seva tesi doctoral que està realitzant. Com a coordinadora del grup, Amparo Huertas Bailén va expressar el seu interès per enfortir els vincles entre els més de 15 doctorands que s’estan formant en el marc del grup i va animar a compartir tots els materials en el dipòsit digital de la UAB per facilitar l’accés obert a aquests documents.

Aquesta és la segona reunió que l’equip va realitzar el 2018. El grup està format per 10 membres de la UAB: Amparo Huertas Bailén (coordinadora), Berta Cerezuela, Marta Civil i Serra, Carme Ferré Pavia, Ramon G. Sedó, Carla González Collantes, Laura Santamaria, Miquel de Moragas i Spà, Joaquim Puig i José Luis Terrón Blanco), una investigadora de la UVic/UCC (Zahaira F. González Romo) i una de la UPF (Maria Luna).

Fotografia, d’esquerra a dreta: Quim Puig, Amparo Huertas Bailén i Laura Santamaria; d’esquena, José Luis Terrón i Marta Civil i Serra (© InCom-UAB)

ESPECIAL ELECCIONS L’InCom-UAB confirma la Dra. Amparo Huertas Bailén com a única candidata a la direcció de l’InCom-UAB
Amb la proclamació oficial d’aquesta única candidatura, avui s’inicia la campanya electoral, que finalitzarà el dijous 24 de gener
La investigadora Carme Ferré Pavia, ponent d’una de les taules rodones de l’International Forum Female Genital Mutilation