La investigadora de l’InCom-UAB Carme Ferré Pavia, nova secretària i vicedegana de la Facultat de Ciències de la Comunicació (UAB)

Carme Ferré Pavia renova el càrrec de vicedegana d’Intercanvis, Pràctiques i Treballs Final d’Estudis (TFE) i assumeix la responsabilitat de secretària, en l’única candidatura que optava a les eleccions i que ha estat encapçalada per Maria José Recoder, que també renova al càrrec, com la majoria del seu equip

Bellaterra, 11-01-2019. La professora titular del Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura (UAB) i directora del grup Comunicació i Responsabilitat Social (Comress InCom-UAB), Carme Ferré Pavia, ha estat reelegida vicedegana i nova secretària de la Facultat de Ciències de la Comunicació (UAB) en les eleccions celebrades el divendres 14 de desembre de 2018.

La investigadora de l’InCom-UAB forma part de l’única candidatura que optava a les eleccions, amb un equip encapçalat per la degana Maria José Recoder Sallarès; amb la secretària i vicedegana d’Intercanvis, Pràctiques i TFE, Carme Ferré Pavia; la vicedegana d’Ordenació Acadèmica, Elisabet Garcia Altadill; el vicedegà de Comunicació i UAB Campus Media, Carles Llorens Maluquer (que fins ara ostentava el càrrec de secretari); el vicedegà d’Economia, Infraestructura i Relacions Institucionals, Fernando Morales, i la vicedegana de Docència, Professorat i Alumnat, Carmina Crusafon, de nova incorporació a l’equip. Per aquest proper mandat, no renova el càrrec David Paloma (anterior vicedegà de Docència, Professorat i Estudiants).

La candidatura de Maria José Recoder ha estat elegida per la Junta de la Facultat de Ciències de la Comunicació (UAB), amb el suport majoritari, amb un total de 35 vots a favor i 15 en blanc. L’Equip de Deganat exerceix les funcions de direcció i de gestió ordinària de la Facultat i és l’òrgan responsable d’establir les línies polítiques d’actuació del centre. El seu mandat té una durada de tres anys.

Fotografia (d’esquerra a dreta): Glòria Garcia (administradora de Centre), Elisabet Garcia Altadill (vicedegana d’Ordenació Acadèmica), Fernando Morales (vicedegà d’Economia, Infraestructura i Relacions Institucionals), Maria José Recoder (degana), Carles Llorens Maluquer (vicedegà de Comunicació i UAB Campus Media); Carme Ferré Pavia (secretària i vicedegana d’Intercanvis, Pràctiques i Treballs Final d’Estudis), i Carmina Crusafon (vicedegana de Docència, Professorat i Alumnat). © Pol Enrich Juanola / Facultat de Ciències de la Comunicació (UAB)

Per a més informació:

14-12-2018. Notícia web Facultat Ciències Comunicació (UAB)

Sessió "Fotoperiodisme amb ulls de dona. Tribut a Joana Biarnés"
L'Institut de la Comunicació (InCom-UAB) organitza una sessió per retre homenatge a la fotògrafa catalana Joana Biarnés (1935-2018). Aquesta activitat està programada el dilluns 25 de març de 2019, de 10 a 12 hores, a l'Aula Magna de la Facultat de Ciències de la Comunicació de la UAB.
Els investigadors Enric Marín i Lydia Steinbrüggen s’incorporen al Consell de direcció de l’InCom-UAB
Amb aquestes incorporacions, el Consell de direcció de l’InCom-UAB reforça la seva representativitat, tant en l’àmbit de personal docent investigador, com de personal en formació. L’acord es va aprovar durant la darrera reunió del Consell de direcció de l’InCom-UAB, celebrada el 28 de febrer passat
Membres de l’InCom-UAB organitzen una taula sobre comunicació i salut en el XI Congreso Internacional Latina de Comunicación Social
Els investigadors de l’nCom-UAB José Luis Terrón i Carmen Peñafiel, juntament amb Daniel Catalán, organitzen la taula ‘Comunicació i promoció de la salut’ en el proper congrés Latina que se celebrarà el desembre a La Laguna (Canarias). El termini per enviar comunicacions, que poden ser en castellà, anglès o francès, s’obrirà el 26 de març i es tancarà el 12 de novembre de 2019
Participació de l’InCom-UAB al seminari intermedi de seguiment dels projectes RELIG2017
Amparo Huertas Bailén i Montserrat Santamarina van presentar l’estat del projecte d’investigació “Presència del diàleg interreligiós a l’espai públic audiovisual: diagnosi i elaboració d’indicadors. Estudi de cas: TV3” al segon seminari de seguiment organitzat per l'entitat finançadora —la Direcció General d'Afers Religiosos, Departament de Justícia, Generalitat de Catalunya— el 6 de març de 2019
8M 2019
Aquest divendres 8 de març de 2019, l'Institut de la Comunicació (InCom-UAB), com a Centre de Recerca, s'adhereix i dóna suport a les diferents accions convocades que pretenen visibilitzar les desigualtats en el repartiment del treball intel·lectual, reproductiu i productiu entre homes i dones i la situació de discriminació que això comporta (bretxa salarial, sostre de vidre, terra enganxós, assetjament laboral, segregació horitzontal i segregació vertical), a més de denunciar els discursos LGTBfòbics que pateixen les dones, lesbianes i trans.