La investigadora de l’InCom-UAB Carme Ferré Pavia, nova secretària i vicedegana de la Facultat de Ciències de la Comunicació (UAB)

Carme Ferré Pavia renova el càrrec de vicedegana d’Intercanvis, Pràctiques i Treballs Final d’Estudis (TFE) i assumeix la responsabilitat de secretària, en l’única candidatura que optava a les eleccions i que ha estat encapçalada per Maria José Recoder, que també renova al càrrec, com la majoria del seu equip

Bellaterra, 11-01-2019. La professora titular del Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura (UAB) i directora del grup Comunicació i Responsabilitat Social (Comress InCom-UAB), Carme Ferré Pavia, ha estat reelegida vicedegana i nova secretària de la Facultat de Ciències de la Comunicació (UAB) en les eleccions celebrades el divendres 14 de desembre de 2018.

La investigadora de l’InCom-UAB forma part de l’única candidatura que optava a les eleccions, amb un equip encapçalat per la degana Maria José Recoder Sallarès; amb la secretària i vicedegana d’Intercanvis, Pràctiques i TFE, Carme Ferré Pavia; la vicedegana d’Ordenació Acadèmica, Elisabet Garcia Altadill; el vicedegà de Comunicació i UAB Campus Media, Carles Llorens Maluquer (que fins ara ostentava el càrrec de secretari); el vicedegà d’Economia, Infraestructura i Relacions Institucionals, Fernando Morales, i la vicedegana de Docència, Professorat i Alumnat, Carmina Crusafon, de nova incorporació a l’equip. Per aquest proper mandat, no renova el càrrec David Paloma (anterior vicedegà de Docència, Professorat i Estudiants).

La candidatura de Maria José Recoder ha estat elegida per la Junta de la Facultat de Ciències de la Comunicació (UAB), amb el suport majoritari, amb un total de 35 vots a favor i 15 en blanc. L’Equip de Deganat exerceix les funcions de direcció i de gestió ordinària de la Facultat i és l’òrgan responsable d’establir les línies polítiques d’actuació del centre. El seu mandat té una durada de tres anys.

Fotografia (d’esquerra a dreta): Glòria Garcia (administradora de Centre), Elisabet Garcia Altadill (vicedegana d’Ordenació Acadèmica), Fernando Morales (vicedegà d’Economia, Infraestructura i Relacions Institucionals), Maria José Recoder (degana), Carles Llorens Maluquer (vicedegà de Comunicació i UAB Campus Media); Carme Ferré Pavia (secretària i vicedegana d’Intercanvis, Pràctiques i Treballs Final d’Estudis), i Carmina Crusafon (vicedegana de Docència, Professorat i Alumnat). © Pol Enrich Juanola / Facultat de Ciències de la Comunicació (UAB)

Per a més informació:

14-12-2018. Notícia web Facultat Ciències Comunicació (UAB)

ESPECIAL ELECCIONS L’InCom-UAB confirma la Dra. Amparo Huertas Bailén com a única candidata a la direcció de l’InCom-UAB
Amb la proclamació oficial d’aquesta única candidatura, avui s’inicia la campanya electoral, que finalitzarà el dijous 24 de gener
La investigadora Carme Ferré Pavia, ponent d’una de les taules rodones de l’International Forum Female Genital Mutilation
La directora de Comress InCom-UAB va participar en aquest fòrum internacional, que es va celebrar del 19 al 21 de novembre passat, a Barcelona, i que va reunir 200 experts provinents de diversos àmbits professionals (administració pública, fundacions, organitzacions no governamentals, serveis socials, estudis de gènere, polítiques públiques i mitjans de comunicació, entre d’altres)
L’InCom-UAB es converteix en plató per un dia
El centre de recerca va acollir, el 20 de desembre passat, el rodatge d’un curtmetratge d’uns estudiants de la Facultat de Ciències de la Comunicació de la UAB. Es tracta d’un treball dels alumnes Laura Dueñas Guerra, Víctor Carilla, Cèlia Carbó i Guillem Obis. En l’equip del rodatge també hi va col·laborar l’actriu Rocío Maronna Diaz
Reunió del Grup Internacional d’Estudis sobre Comunicació i Cultura (InCom-UAB)
Els membres del grup consolidat d’investigació de l’InCom-UAB (2017/SGR-760) es van reunir el 18 de desembre passat per fer balanç del treball realitzat durant els anys 2017-2018. La reunió es va celebrar a la Sala Joan Fuster, a la planta baixa de la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General (UAB), edifici en el qual l’InCom-UAB hi té la seva seu