Un projecte de:

Amb el suport de:

I el patrocini de:

Edició 2005-2006

Aquesta és la quarta edició de l'Informe de la comunicació a Catalunya, projecte de caràcter biennal de l'Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB), dedicat a descriure i analitzar els diversos sectors de la comunicació a Catalunya.

L'objectiu principal de l'Informe, que segueix una línia força estesa a Europa, és oferir una visió global i sintètica del camp de la comunicació durant el període estudiat, destacant-ne els aspectes i tendències més rellevants, amb la finalitat d'esdevenir una eina de suport a la recerca, als acadèmics, als professionals i a les polítiques de comunicació del nostre país.

- Descarregar l'Informe complet (PDF)

Índex
Presentació PDF
Introducció PDF
La premsa PDF
La ràdio PDF
La televisió PDF
La publicitat PDF
El sector cinematogràfic PDF
Grups de comunicació PDF
Indústries culturals PDF
Internet PDF
Les telecomunicacions PDF
La comunicació local PDF
Les polítiques de comunicació PDF
La llengua PDF
Reptes de futur per al sistema comunicatiu català PDF
Catalunya davant el desplegament de la Convenció de la UNESCO sobre diversitat cultural PDF
De com la publicitat està mudant la pell PDF
Les agències de notícies a Catalunya: sentit i transformacions PDF
I després de la TDT, què? Els canvis que han de venir en la televisió PDF
La mesura d'audiències a Catalunya: el Baròmetre de la Comunicació i la Cultura PDF
La professió periodística. Canvis, necessitats i organització PDF
Producció periodística: tendències contemporànies PDF
L'àgora digital PDF
Comunicació, periodisme i empresa PDF
La recerca i els estudis sobre comunicació a Catalunya. Estat de la qüestió (2005 i 2006) PDF