Càtedra UNESCO de Comunicació InCom-UAB
Institut de la Comunicació InCom-UAB
Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura - Universitat Autònoma de Barcelona
cat | esp Facebook
  Màster Universitari
en Mitjans, Comunicació i Cultura

Máster Universitario en Medios, Comunicación y Cultura - UAB

#Culturacrítica: nova campanya del Màster Oficial
El Màster Oficial en Mitjans, Comunicació i Cultura de la UAB llença una campanya multiplataforma. Tota la informació a la notícia
Oberta la preinscripció a l'edició 2015-2016
El primer període de preinscripció per a l'edició del Màster en Mitjans, Comunicació i Cultura que començarà al novembre de 2015, arrenca el 16 de gener. Tota la informació a la notícia.
Inaugurem el Màster amb un 'passeig' per Barcelona
El proper 11 de desembre, a les 18:15h a la Sala de Graus de la Facultat de Ciències de la Comunicació s'inaugura l'edició d'aquest any del Màster en Mitjans, Comunicació i Cultura amb una conferència a càrrec Dr. Miquel de Moragas Spà : "Barcelona: ciutat simbòlica. Un exemple d'investigació transversal en comunicació".
Héctor Borrat: magisteri periodístic
El passat divendres 17 d'octubre va transcendir la mort d'Héctor Borrat; el seu llegat acadèmic perdura entre el professorat del Màster en Mitjans, Comunicació i Cultura, que lamenta profundament la irreparable desaparició.
Èxit del Màster Oficial
El Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura informa que es troba en condicions de posar en marxa, aquest mateix curs i de forma completa, tant el Màster oficial com el Doctorat. Fins i tot s’ha hagut de restringir l’accés al Màster ja que s’havia superat amb escreix el màxim administratiu.
I... De què treballarem?
El Máster Oficial en Mitjans, Comunicació i Cultura organitza un acte per debatre sobre el futur de la professió amb reputats periodistes i joves talents. El 15 de maig a les 12h a la Sala de Graus.
Separador
"Enfrontem els reptes de la comunicació social en una societat cada cop més globalitzada"
Professora titular de la UAB, Mª Dolores Montero, és coordinadora del Màster en Mitjans, Comunicació i Cultura. Ens parla sobre la seva assignatura, la comunicació política i els estudis culturals.
Separador
“L’accent culturalista i crític ha de presidir la investigació”
Albert Chillón, professor de "Narratives i imaginaris mediàtics”, ens parla de la seva assignatura i de l'objectiu del Máster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura.
Separador
"La representació als mitjans és diferenciada, estereotipada y anem a pitjor"
"Ell fa. Ella és" és el títol de la sessió sobre gènere i periodisme que impartirà la professora Joana Gallego al Col·legi de Periodistes de Catalunya. A la notícia, entrevista sobre comunicació i gènere.
Conferència a càrrec de Lluis Bassets
"Crisi i transformació del periodisme", conferència a càrrec de Lluís Bassets, director adjunt de 'El País', el proper dijous 31 d’octubre a les 12h a la Facultat de Periodisme, UAB.
Gemma Casamajó guanya el V Premi Jordi Pàmias
La Periodista i professora del Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura, Gemma Casamajó i Solé ha estat guardonada amb el V Premi Jordi Pàmias de Poesia.

Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura
Més informació i contacte: master.mitjans.comunicacio.cultura@uab.cat