Càtedra UNESCO de Comunicació InCom-UAB
Institut de la Comunicació InCom-UAB
Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura - Universitat Autònoma de Barcelona
cat | esp Facebook
  Màster Universitari
en Mitjans, Comunicació i Cultura

Máster Universitario en Medios, Comunicación y Cultura - UAB

Introducció
Oberta la preinscripció a l'edició 2015-2016

El primer període de preinscripció per a l'edició del Màster en Mitjans, Comunicació i Cultura que començarà al novembre de 2015, arrenca el 16 de gener. Tota la informació a la notícia.

Donem la benvinguda a una nova preinscripció al Màster en Mitjans, Comunicació i Cultura, la del curs 2015-2016, després de l'excel·lent acollida de l'actual, amb èxit de matrícules.

El Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura, que afrontava el repte -i l'ultimàtum del Rectorat abans de suspendre'l definitivament- de superar les quinze matrícules del Màster de l'any 2014-2015 (finalment es va arribar als 30 matriculats i 70 preinscrits), es complau d'anunciar que s'obre de nou la preinscripció per a l'edició del Màster que començarà aquest any al novembre i finalitzarà a finals del curs acadèmic de 2016.

El 16 de gener s'obre el primer període de preinscripció, del qual es coneixeran les primeres propostes d'admissió el proper 7 d'abril. Per consultar tots els terminis, fes click a l'enllaç. I si necessites més informació, pots posar-te en contacte amb el Màster en Mitjans, Comunicació i Cultura.

Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura
Més informació i contacte: master.mitjans.comunicacio.cultura@uab.cat