Càtedra UNESCO de Comunicació InCom-UAB
Institut de la Comunicació InCom-UAB
Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura - Universitat Autònoma de Barcelona
cat | esp Facebook
  Màster Universitari
en Mitjans, Comunicació i Cultura

Máster Universitario en Medios, Comunicación y Cultura - UAB

Introducció
#Culturacrítica: nova campanya del Màster Oficial

El Màster Oficial en Mitjans, Comunicació i Cultura de la UAB llença una campanya multiplataforma. Tota la informació a la notícia

"Cultura crítica i emancipació social". Aquest és l'eslògan triat pel Màster Oficial en Mitjans, Comunicació i Cultura de la UAB per difondre i visibilitzar els continguts del mateix. En vídeo, en cartell i amb moviment a les xarxes, el Màster, d'accent cultural i crític, reafirma el seu compromís amb l'actualitat, el periodisme alternatiu, la desigualtat i, en fi, la responsabilitat socials dels mitjans de comunicació en una democràcia avançada.

Per tal de mostrar els principals aspectes del programa del Màster, es dóna veu a l'alumnat del mateix, que és qui, setmana rere setmana, protagonitzarà la campanya gràfica (com el cartell que acompanya aquest text) i també els vídeos.Ja podeu consultar el primer vídeo, amb la col·laboració de Joan Bestard, alumne de l'actual edició del Màster. Seguiu tota la campanya al Facebook del Màster i al hashtag #Culturacrítica.

Per a més informació sobre el Màster, consulteu aquí.

Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura
Més informació i contacte: master.mitjans.comunicacio.cultura@uab.cat