Càtedra UNESCO de Comunicació InCom-UAB
Institut de la Comunicació InCom-UAB
Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura - Universitat Autònoma de Barcelona
cat | esp Facebook
  Màster Universitari
en Mitjans, Comunicació i Cultura

Máster Universitario en Medios, Comunicación y Cultura - UAB

Introducció
Èxit del Màster Oficial

El Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura informa que es troba en condicions de posar en marxa, aquest mateix curs i de forma completa, tant el Màster oficial com el Doctorat. Fins i tot s’ha hagut de restringir l’accés al Màster ja que s’havia superat amb escreix el màxim administratiu.

El Departament enfrontava el repte (i l’ultimàtum del Rectorat abans de suspendre’l definitivament) de superar les quinze matrícules per al Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura, tasca que després de l’experiència del primer any, amb només sis estudiants, semblava gairebé impossible. La realitat és que l’èxit ha estat superior a la previsió més optimista, fins al punt que s’estan tancant les matrícules ja que el Departament ha superat les 30 persones incorporades, després que més de 70 fessin la prematrícula (amb un dipòsit no retornable inclòs).

Per aconseguir aquests objectius ha estat indispensable dinamitzar la promoció de la institució en el seu conjunt, i del Màster i el Doctorat en concret, a través dels recursos que Internet proporciona, la visibilització i el desenvolupament d’una imatge corporativa. Es poden consultar les últimes novetats del Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura en aquesta mateixa web o a les xarxes socials i accedir a tota la informació sobre tercer cicle, aquí.

Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura
Més informació i contacte: master.mitjans.comunicacio.cultura@uab.cat