El projecte

InCom-UAB Publicacions és la marca que recull totes les iniciatives editorials de l'Institut de la Comunicació InCom-UAB.

L'Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB) és un centre de recerca interdepartamental, amb projecció interuniversitària, dedicat a l'estudi dels diversos aspectes de la comunicació. Els seus objectius principals són la recerca ―bàsica i aplicada―, la formació especialitzada, la difusió, la prestació de serveis avançats en comunicació i la transferència de coneixements.

L'any 2012 l'Institut de la Comunicación InCom-UAB va publicar el seu primer eBook amb la voluntat d'encetar una col·lecció de títols monogràfics sobre temes relacionats amb la comunicació, tractacts des de múltiples punts de vista, contribuint a la difusió de l’activitat científica d'investigadors i investigadores en actiu a Universitats de diferents països del món.

Els primers eBooks han rebut un total de 900.000 descàrregues a la xarxa.


Direcció
José Luis Terrón, Universitat Autònoma de Barcelona

Comitè acadèmic
Carmen Echazarreta, Universitat de Girona
Mònika Giménez, Universitat Pompeu Fabra
Jordi Farré, Universitat Rovira i Virgili
Gustavo Cardoso, OberCom
Rita Espanha, OberCom
Nelson Zagalo, Universidade do Minho
José Carlos Lozano, Texas A&M International University
Tanis Karan, Universidad Autónoma Ciudad de México
Laura Regil, Universidad Pedagógica Nacional
Angel Badillo, Universidad de Salamanca
Marta Martín, Universidad de Alicante