InCom-UAB Publicacions, el projecte editorial de l'Institut de la Comunicació InCom-UAB.

L'Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB) és un centre de recerca interdepartamental, amb projecció interuniversitària, dedicat a l'estudi dels diversos aspectes de la comunicació. Els seus objectius principals són la recerca ―bàsica i aplicada―, la formació especialitzada, la difusió, la prestació de serveis avançats en comunicació i la transferència de coneixements.

Últims títols


Relatos Culturales de la Crisis: Comunicación y Crítica Política
Rodrigo Browne Sartori; Carlos del Valle Rojas; Víctor Silva Echeto (compiladores): Relatos Culturales de la Crisis: Comunicación y Crítica Política. InCom-UAB Publicacions, 13. Bellaterra : Institut de la Comunicació, Universitat Autònoma de Barcelona. ISBN: 978-84-945378-2-



Activismo digital y nuevos modos de ciudadanía: Una mirada global
José Candón Mena y Lucía Benítez Eyzaguirre (Eds.) (2016): Activismo digital y nuevos modos de ciudadanía: Una mirada global. InCom-UAB Publicacions, 12. Bellaterra : Institut de la Comunicació, Universitat Autònoma de Barcelona. ISBN 978-84-944171-8-4



Miradas Periféricas. Las nuevas epistemologías de la Comunicación en Brasil y en Portugal
Rosana Martins, Heloisa Buarque de Hollanda, Rodrigo Saturrnino (Eds.) (2016): Miradas Periféricas. Las nuevas epistemologías de la Comunicación
en Brasil y en Portugal. InCom-UAB Publicacions, 11. Bellaterra : Institut de la Comunicació, Universitat Autònoma de Barcelona. ISBN 978-
84-944171-7-7



Gamificación en aulas Universitarias
Ruth S. Contreras Espinosa y Jose Luis Eguia (2016): Gamificación en aulas Universitarias. Bellaterra : Institut de la Comunicació, Universitat Autònoma de Barcelona. ISBN 978-84-944171-6-0



Interculturalidad: miradas críticas
Cynthia Pech Salvador y Marta Rizo García (coord.) (2015): Interculturalidad: miradas críticas. Bellaterra : Institut de la Comunicació, Universitat Autònoma de Barcelona. ISBN 978-84-944171-1-5