Amparo Huertas Bailén participa en la presentació de l’últim número de la revista Quaderni del CSCI

L’acte de presentació de la revista se celebrarà a la seu de l’Institut Italià de Cultura de la ciutat comtal, el proper dilluns 30 de novembre, a les 19.30h

Barcelona, 24–11–2015. La professora titular del Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat (UAB) i investigadora de l’InCom-UAB Amparo Huertas Bailén participarà en la presentació de l’últim número de la revista Quaderni del CSCI. Rivista annuale di cinema italiano a l’Insituto Italiano di Cultura (IIC, Barcelona). Es tracta del número 11, que està dedicat a les dones en el cinema italià, amb el monogràfic “Storie in divenire: le donne nel cinema italiano".

La presentació, programada per al proper dilluns 30 de novembre de 2015, a les 19.30h del vespre, a la seu de l’institut italià a Barcelona ?passatge Méndez Vigo, 5?, comptarà, a més de la intervenció d’Amparo Huertas Bailén, amb Roberta Ferrazza, directora del IIC, Barcelona; i Daniela Aronica, directora i editora de la revista i professora en la Universitat de Barcelona.

L’acte és d’accés obert i gratuït, amb aforament limitat.

Per a més inforamció:

Invitació a l'acte

Web Insituto Italiano di Cultura (IIC, Barcelona)

Amparo Huertas Bailén participa en la presentación del último número de la revista Quaderni del CSCI

El acto de presentación de la revista se celebrará en la sede del Instituto Italiano de Cultura de la ciudad condal, el próximo lunes 30 de noviembre, a las 19.30h

Barcelona, 24–11–2015. La profesora titular del Departamento de Comunicación Audiovisual y Publicidad (UAB) e investigadora del InCom-UAB Amparo Huertas Bailén participará en la presentación del último número de la revista Quaderni del CSCI. Rivista annuale di cinema italiano en el Insituto Italiano di Cultura (IIC, Barcelona). Se trata del número 11, que está dedicado a las mujeres en el cine italiano, con el monográfico “Storie in divenire: le donne nel cinema italiano”.

La presentación, programada para el próximo lunes 30 de noviembre de 2015, a las 19.30h de la tarde, en la sede del instituto italiano en Barcelona ?pasaje Méndez Vigo, nº 5?, contarà además de la intervención de Amparo Huertas Bailén, con Roberta Ferrazza, directora del IIC, Barcelona; y Daniela Aronica, directora y editora de la revista y profesora en la Universidad de Barcelona.

El acto es de acceso libre y gratuito, con aforo limitado.

Para más información:

Invitación al acto

Web Insituto Italiano di Cultura (IIC, Barcelona)