Ja és consultable, en línia, la ‘Memòria InCom-UAB 2019’

Del conjunt d’activitats i projectes recollits a la Memòria, destaca la reelecció de la directora Amparo Huertas Bailén pel període 20192021; el Premi Amics de les Biblioteques (UAB) rebut per Miquel de Moragas i Spà; la incorporació de la línia temàtica “Comunicació LGTBI”; la presentació de la desena edició de l’‘Informe de la comunicació a Catalunya (20172018)’; i la continuïtat de l’activitat de la Càtedra Unesco de Comunicació (InCom-UAB) amb l’Escola Superior de Joranlismo de Maputo (Moçambic).

Bellaterra, 30–07–2020. L’Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB) acaba de publicar, en línia, la Memòria InCom-UAB 2019. El document recull, de forma detallada, tota l’activitat realitzada durant l’any 2019 pels 63 investigadors i investigadores que formem part de l’equip: projectes d’investigació, producció científica, activitats de transferència, editorials i formatives. Aquest és un equip multidisciplinar, del qual hi formen part investigadors de 9 universitats catalanes i, a molts casos, amb trajectòries curriculars transnacionals.

El document fa especial èmfasi a aquests projectes:

– El Grup Internacional d’Estudis sobre Comunicació i Cultura (InCom-UAB) (2017 SGR 760/Coordinadora: Amparo Huertas Bailén), amb la consolidació de l’Observatori de la Comunicació a Catalunya (OCC InCom-UAB) i la publicació de la desena edició de l ’Informe de la comunicació a Catalunya, corresponent al bienni 2017–2018.

– Les diferents línies de treball: Comunicació, Diversitat i Ciutadania (InCom-UAB); Comunicació i Responsabilitat Social (ComRess InCom-UAB); Laboratori Comunicació i Salut (SCOMLab InCom-UAB), i Comunicació, Videojocs i Entreteniment (OCVE InCom-UAB).

-El Portal de la Comunicació (InCom-UAB), tot un referent al món iberoamericà, com demostra el volum de visites i la seva procedència de caràcter internacional.

– La Càtedra Unesco de Comunicació (InCom-UAB).

– Els dos projectes editorials del nostre centre: eBooks InCom-UAB Publicacions i col·lecció Atlántica de Comunicación (Editorial UOC / InCom-UAB).

La Memòria 2019 de l’InCom-UAB és consultable al web de l’InCom-UAB i també al Dipòsit Digital de Documents (DDD-UAB).

Per a més informació:

Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB) (2020): Memòria InCom-UAB 2019 [En línia]. Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB).