30/01/2021: Premi d’Assaig Ricard Torrents

Per | 07/02/2020

+ info: UVic-UCC

El premi vol reconèixer la figura de Ricard Torrents, fundador de la UVic-UCC i d’Eumo Editorial.

El jurat estarà format per Jordi Amat, Pilar Godayol, Xavier Antich, Marina Subirats, Francesc Codina, Cristina Pujades i Blanca Llum Vidal

La Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya i Eumo Editorial convoquen el Premi d’Assaig Ricard Torrents Bertrana per promoure el conreu i la difusió d’aquest gènere en llengua catalana. El premi està dotat amb 5.000 € i comporta també la publicació de l’obra guanyadora.

Eumo Editorial publicarà l’obra guanyadora. A diferència d’altres premis, la dotació de 5.000 euros serà independent dels rendiments de drets d’autor. El període de presentació d’originals s’obre ara fins al 30 de gener de 2021 i les bases es poden consultar al web d’Eumo Editorial.