CAC: El consum de televisió augmenta un 38% durant el confinament de la població per la Covid-19

Per | 06/04/2020

+ info: CAC

El consum de televisió augmenta un 38% durant el confinament de la població per la Covid-19, segons un informe especial del BIAC.

  • TV3 és líder i esdevé la cadena que més ha contribuir a incrementar l’esmentat consum diari de televisió (amb 14 minuts més i un augment del 48%)
  • L’increment és particularment destacat entre els infants, amb un augment del 68% (125% en els cas de TV3) i els joves, amb un  creixement del 69% (114% a TV3)
  • La crisi sanitària provoca un augment de l’audiència dels informatius. Els líders en nombres absoluts continuen sent els informatius de TV3, que crèixen un 49%, seguits per la Sexta i La1
  • Segons l’EBU, els teleinformatius de les televisions públiques europees han tingut un 14% més d’audiència arran de la crisi sanitària
  • Ha augmentat un 34% l’ús d’smartphones, un 22% el de PCs i un 17% el de tauletes. L’ús de WhatsApp i de xarxes socials s’ha incrementat una hora diària