La televisió comunitària La Veïnal accelera el seu desplegament arran de la crisi del coronavirus

Per | 04/05/2020

+ info: Ajuntament de Barcelona

La xarxa de televisió comunitària La Veïnal ha aprofitat el confinament provocat per la crisi de la Covid-19 per accelerar el seu desplegament i dinamitzar tota la comunitat que es va generant entorn la construcció d’una televisió comunitària i participativa per a la ciutat de Barcelona.

A finals de març La Veïnal va decidir donar una volta a la seva pàgina web, que fins llavors havia servit per explicar el projecte, i estrenar una nova versió beta de la web organitzada de manera que permet recollir tot de continguts de forma categoritzada. Art i cultura, curtmetratges socials, poesia, feminismes, formació, gent gran, laboral, psicologia i cures o ràdio tubers són algunes de les categories amb les quals estan alimentant la televisió.

Un “YouTube” de ciutat

La Veïnal neix de la necessitat d’un conjunt de col·lectius que produeixen vídeo participatiu i comunitari de donar un pas endavant i traslladar aquestes metodologies a un format estable de canal de televisió que permet desplegar tot el potencial d’un espai de comunicació molt necessari per a una ciutadania tan activa com ho és la de la ciutat de Barcelona.