El consum de televisió durant el confinament augmenta en més d’una hora fins arribar a les 4 hores i 28 minuts diaris durant el mes d’abril

Per | 21/05/2020

+ info: CAC

  • Els infants (4 a 12 anys) van ser els que més van augmentar (un 33%) el consum de televisió a l’abril
  • Després de les xifres rècord de les primeres setmanes de confinament, els informatius moderen la seva audiència, per bé que aquesta és molt superior a la d’abans de l’estat d’alarma. Els informatius de TV3 són els més vistos, amb un 27,5% de quota
  • El president del CAC, Roger Loppacher, valora molt positivament que la ciutadania consideri els mitjans públics i la ràdio com els més creïbles durant la crisi sanitària.
  • Creix el consum diari d’internet (37 minuts més) i les persones dediquen una mitjana de 50 minuts al dia a veure vídeos a la xarxa.
  • Un 80% de les persones considera que van rebre notícies falses sobre el coronavirus, especialment mitjançant les xarxes socials i en particular a través de WhatsApp