Xavi Rossinyol: “‘Planta baixa’ ha rejovenit la mirada periodística de TV3”

Per | 20/07/2020

+ info: Comunicacio21

Xavi Rossinyol (Berga, 1981) és periodista i codirector del programa Planta baixa de TV3. Va iniciar-se en el periodisme local a Ràdio Berga, Canal 4 Berguedà TV, Regió7 i com a corresponsal del diari Avui. Un cop va llicenciar-se a la Universitat Autònoma de Barcelona va treballar a RAC1 al departament d’informatius. Tres anys més tard va tornar a Berga per impulsar un projecte de ràdio municipal. Poc després va incorporar-se a La tribu de Catalunya Ràdio, que va acabar presentant arran de la mort de Tatiana Sisquella. I de la ràdio a la televisió, on des del setembre passat és la mà dreta de Ricard Ustrell a Planta baixa.

A Comunicació 21, Rossinyol repassa una temporada marcada per la crisi sanitària i on ha estat la cara visible del programa en les darreres setmanes del curs.