«Les WebQuest en l'educació infantil i primària», ADELL, Jordi; BARBA, Carme; BERNABÉ, Iolanda; CAPELLA, Sebastià (2008)

LibrosTecnologías de la comunicación

Año publicación: 2008
Autor: Sebastià, Iolanda; CAPELLA

UOC

Aquest dossier vol donar a conèixer les WebQuests com una proposta didàctica de recerca guiada, que utilitza principalment recursos d’Internet, té en compte el desenvolupament de les competències bàsiques, contempla el treball cooperatiu i prioritza la construcció del coneixement mitjançant la transformació de la informació en la creació d’un producte. Volem apropar-vos a una forma específica d'aprofitar el potencial educatiu d’Internet. Per a això, en primer lloc, es descriu què és una WebQuest i perquè són un recurs de gran interès educatiu a l'escola de la societat del coneixement i de les TIC. A continuació, s'aprofundeix en el procés de creació d'una WebQuest i es donen pautes pràctiques per a la seva elaboració, des de la idea inicial fins que està enllestida per a fer-la servir amb l'alumnat. A més, s'explica com dur a terme l'aplicació de les WebQuests a l'aula, exposant exemples de pràctiques reals de diferents nivells i àrees.

+info: