Comunicació i Cultura (SGR)

GRUP CONSOLIDAT DE RECERCA

Grup Internacional d’Estudis sobre Comunicació i Cultura (InCom-UAB)

Objectiu

El Grup Internacional d’Estudis sobre Comunicació i Cultura (InCom-UAB) ha rebut el reconeixement com a Grup Consolidat de Recerca per la Generalitat de Catalunya per al període 2017–2020 (referència 2017 SGR 760), segons la resolució definitiva de 7 de setembre de 2018. El grup, fundat pel catedràtic Dr. Miquel de Moragas i Spà l’any 1997 i des del 2014 coordinat per la Dra. Amparo Huertas Bailén, ha estat reconegut amb aquesta distinció ininterrompudament.

Principals línies de treball

–    El sistema de comunicació a Catalunya. Fruit d’aquest treball, s’edita l’Informe de la comunicació Catalunya al marc de l’Observatori de la Comunicació a Catalunya. Dos projectes fonamentals a l’InCom-UAB.

–    Tecnologies de la comunicació, desenvolupament i cohesió social. Part d’aquesta línia contribueix al desenvolupament de la Cátedra Unesco en Comunicación de l’InCom-UAB.

EQUIP

Coordinadora

HUERTAS BAILÉN, Amparo (Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat, UAB; InCom-UAB). ORCID: http://orcid.org/0000-0002-8851-5417

Investigadors/es Doctors/es