La Família del Super3: La història mai explicada. Gerard Hausmann (2021) - OCC InCom-UAB

Home » Llibres » La Família del Super3: La història mai explicada. Gerard Hausmann (2021)

La Família del Super3: La història mai explicada. Gerard Hausmann (2021)

+ info: Editorial La Galera

Sinopsis

Ets seguidor de la Família del Super3? Vas ser en alguna de les mítiques Festes dels Súpers que havien arribat a reunir més de 400.000 persones? Tens algun dels tres discos d’or i tres de platí amb les cançons que ressonen en els records de vàries generacions? T’agraden les bones històries amb valors positius? Aquest és el teu llibre.

Sobre l’autor

Gerard Hausmann és el director de La família dels Súpers i editor del canal Super3. També forma part de la “Plataforma per a l’Educació Mediàtica” del CAC (Consell de l’Audiovisual de Catalunya).

+ info: CCMA

Després de 15 anys d’èxits al canal Super3, la Família del Super3 dirà adeu al juny, un cop acabi aquesta temporada. Amb motiu del seu comiat, La Galera i el Super3 publiquen un llibre amb la història mai explicada de la família preferida de la televisió, que conté els secrets i les anècdotes més divertides de tots aquests anys. Aquest llibre surt a partir d’una idea de Gerard Hausmann, director del programa “La Família del Super3”, i és una oportunitat única per reviure o descobrir per primera vegada tots els secrets desconeguts pel públic. “La Família del Super3. La història mai explicada” és un recull visual amb més de 200 fotos i un 90% de material inèdit del programa de televisió i també de les festes multitudinàries a l’Estadi Olímpic.

vistes: