Manual de desenvolupament d'audiències des de la proximitat. Ferran López (2020) - OCC InCom-UAB

Home » Llibres » Manual de desenvolupament d’audiències des de la proximitat. Ferran López (2020)

Manual de desenvolupament d’audiències des de la proximitat. Ferran López (2020)

+ info: Diputació de Barcelona

Aquest manual té com a objectiu posar a l’abast de les persones que gestionen els equipaments culturals municipals una metodologia amb un enfocament pràctic, que els permeti desenvolupar una audiència, fer-la créixer en amplitud però també en profunditat. Això vol dir augmentar la quantitat de públic, però també ser-li més útils i rellevants.
Establir-hi més relacions i relacions més intenses que siguin profitoses per a ambdúes parts.
A partir de la premissa que els gestors culturals municipals gestionen diners públics i presten un servei amb una clara orientació al ciutadà per sobre dels resultats econòmics, es proposen una sèrie d’eines de màrqueting cultural que han estat plenament contrastades pels ajuntaments de Vilafranca del Penedès, Sant Andreu de la Barca, Vilanova i la Geltrú, Arenys de Mar, Sant Joan Despí i Cardedeu amb l’assessorament de l’Oficina de Difusió Artística de la Diputació de Barcelona

vistes:

121