"(Tot) el que encara no saps sobre les marques", Pilar Alfonso Escuder (2016) - OCC InCom-UAB

Home » Llibres » “(Tot) el que encara no saps sobre les marques”, Pilar Alfonso Escuder (2016)

“(Tot) el que encara no saps sobre les marques”, Pilar Alfonso Escuder (2016)

+ info: Onada Edicions

Tot) el que encara no saps sobre les marques és una invitació a pensar el significat de les grans marques en la societat actual. En les seues pàgines trobareu moltes preguntes i algunes possibles respostes. La primera pregunta, la més òbvia i necessària, ha de ser: què és una marca al segle XXI? I és que les marques ja no són el que eren fa només tres o quatre dècades.

Us heu adonat que a hores d’ara tot pot ser una marca? Coca-Cola és una marca, però també ho és el FC Barcelona. Apple és una marca, però també ho és Intermón Oxfam. Benetton és una marca, però tambe ho és el Museu Guggenheim. O Londres, o València. O Cristiano Ronaldo, o Antonio Banderas… Us heu preguntat mai per què? O quan i com hem arribat fins aquesta situació?

vistes:

46