Membres de l’InCom-UAB participen en el XI Congreso Internacional Latina de Comunicación Social

José Luis Terrón, director de l’SCOMlab InCom-UAB, i Lydia Steinbrüggen, doctoranda adscrita a l’InCom-UAB, participen en el XI Congreso Internacional Latina de Comunicación Social, que es desenvoluparà del 2 al 5 de desembre a La Laguna (Tenerife)

Bellaterra / La Laguna (Tenerife), 20-11-2019. El director de l’SCOMLab InCom-UAB i professor titular del Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat (UAB) José LuisTerrón, juntament amb Carmen Peñafiel, de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatea, i Daniel Catalán, de la Universidad Carlos III de Madrid, coordinen la taula ‘Comunicació i promoció de la salut’, a la qual aquest any es presenen 9 comunicacions procedents de Colòmbia, Equador, Espanya i Mèxic. Com en edicions anteriors, aquestes presentacions donaran peu a que s’elabori un llibre sobre comunicació i salut, al qual s’invitarà a participar a altres investigadors que no hagin participat en el congrés.

Per una altra banda, Lydia Steinbrüggen i José Luis Terrón presenten en aquesta taula la comunicació “Twitter y TCA: una revisión sistemática en Scopus”, l’objectiu de la qual és revisat els originals que conté la base de dades Scopus per saber, a grans trets, quant es publica, de què es parla quan s’escriu sobre transtorns de conducta alimentària (TCA), qui ho fan, des de quina àrea de coneixement i en quines revistes. Per analizar les unitats d’anàlisi els investigadors han utilitzaat l’anàlisi de contingut quantitatiu i qualitatiu. La mostra está formada per tots els originals d’Scopus publicats entre l’any 2006 (momento de naixement de Twitter) i 2019.

Per a més informació:

Web XI Congreso Internacional Latina de Comunicación Social (2019)

Miembros del InCom-UAB participan en el XI Congreso Internacional Latina de Comunicación Social

José Luis Terrón, director del SCOMlab InCom-UAB, y Lydia Steinbrüggen, doctoranda adscrita al InCom-UAB, participan en el XI Congreso Internacional Latina de Comunicación Social, que se desarrollará del 2 al 5 de diciembre en La Laguna (Tenerife)

Bellaterra / La Laguna (Tenerife), 20-11-2019. El director del SCOMLab InCom-UAB i profesor titular del Departamento de Comunicación Audiovisual y Publicidad (UAB) José LuisTerrón, junto a Carmen Peñafiel, de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatea, y Daniel Catalán, de la Universidad Carlos III de Madrid, coordinan la mesa ‘Comunicación y promoción de la salud’, a la que este año se presentan 9 comunicaciones procedentes de Colombia, Ecuador, España y México. Como en ediciones anteriores, estas presentaciones darán pie a que se elabore un nuevo libro sobre comunicación y salud, al que se invitará a participar a otros investigadores que no hayan acudido al Congreso.

Por otro lado, Lydia Steinbrüggen y José Luis Terrón presentan en dicha mesa la comunicación “Twitter y TCA: una revisión sistemática en Scopus”, cuyo objetivo es revisar los originales que contiene la base de datos Scopus para saber, a grandes rasgos, cuánto se publica, de qué se habla cuando se escribe sobre trastornos de conducta alimentaria (TCA), quiénes lo hacen, desde qué área del conocimiento y en qué revistas. Para analizar las unidades de análisis los investigadores han utilizado el análisis de contenido cuantitativo y cualitativo. La muestra está compuesta por todos los originales de Scopus publicados entre el año 2006 (momento de nacimiento de Twitter) y 2019.

Para más información:

Web XI Congreso Internacional Latina de Comunicación Social (2019)