Estada de recerca de la investigadora mexicana Elizabeth Arrieta a Comress (InCom-UAB)

Llicenciada en Arts Visuals, actualment la investigadora està cursant el postgrau en Ciències i Arts per al Disseny a la Universidad Autónoma Metropolitana de Ciutat de Mèxic. Durant la seva estada a Bellaterra estudiarà el significat del compromís social en la construcció de la fotografia documental

Bellaterra, 19‒09‒2016. La investigadora mexicana Elizabeth Arrieta s’incorpora al grup Comunicació i Responsabilitat Social (Comress InCom-UAB) per a realitzar una estada, entre setembre i desembre de 2016, que li permeti analitzar el compromís social del periodista en la construcció de la fotografia documental i aplicar-ho al cas mexicà.

El seu treball com a fotògrafa s’enfoca principalment en temes d’usos i costums a Mèxic, així com la cobertura de moviments socials i esdeveniments relacionats principalment amb la desaparició forçada, malauradament tan extensiva a aquest país llatinoamericà.

Fotografia: arxiu personal Elizabeth Arrieta.

Notícia relacionada:

12‒09‒2016. Comress.org: "La función social del fotoperiodismo, investigadora invitada en Comress"

Web personal Elizabeth Arrieta

Estancia de la investigadora mexicana Elizabeth Arrieta en Comress (InCom-UAB)

Licenciada en Artes Visuales, actualmente la investigadora está cursando la maestría en Ciencias y Artes para el Diseño en la Universidad Autónoma Metropolitana en la Ciudad de México. Durante su estancia en Bellaterra estudiará el rol del compromiso social en la construcción de la fotografía documental

Bellaterra, 19‒09‒2016. La investigadora mexicana Elizabeth Arrieta se incorpora al grupo Comunicación y Responsabilidad Social (Comress InCom-UAB) para realizar una estancia, entre septiembre y diciembre de 2016, que le permita analizar el compromiso social del periodista en la construcción de la fotografía documental, y aplicarlo al caso de México.

Su trabajo como fotógrafa se enfoca principalmente en temas de usos y costumbres en México, así como cobertura de movimientos sociales y sucesos relacionados principalmente con la desaparición forzada, desgraciadamente un tema social de gran calado en este país de Latinoamérica.

Fotografía: archivo personal Elizabeth Arrieta.

Noticia relacionada:

Web personal Elizabeth Arrieta