Jornada i exposició de cartells sobre campanyes dedicades al VIH i la sida: #ComunicantTABÚS

L'Institut de la Comunicació (InCom-UAB), juntament amb l’ONG Sida Studi, organitza dues activitats relacionades amb les campanyes dedicades al VIH i la sida.

Bellaterra, 28-03-2019. L'Institut de la Comunicació (InCom-UAB), juntament amb l’ONG Sida Studi, organitzen una jornada i una exposició de cartells vinculades a l'àmbit de la comunicació i la salut i relacionades amb les campanyes dedicades al VIH i la sida. Sida Estudi és una ONG creada l’any 1987 a Barcelona.

El proper dimecres 3 d'abril, de 12 a 14 hores, la Sala de Juntes de la Facultat de Ciències de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona acollirà la jornada "#ComunicantTABÚS". Aquesta jornada es realitza també en col·laboració amb la Fundació Autònoma Solidària (FAS-UAB), l'entitat ActuaVallès, la Catedra UNESCO de Comunicació InCom-UAB i la Facultat de Ciències de la Comunicació de la UAB.

El programa de la jornada és el següent:

Presentació de la Fundació Autònoma Solidària – Programa Salut

Projecció del documental "VIHure amb" d’Anna Surroca Gibert

Conferència d’Eulàlia Mata i Miralles (Sida Studi): “Comunicant tabús”

Intervenció d’Actuavallès

La segona de les activitats organitzades és l'exposició de cartells "Les campanyes sobre el VIH i la sida. #ComunicantTABÚS", que es podrà veure als passadissos de la Facultat de l'1 al 12 d'abril.

Els cartells, cedits per l'entitat Sida Studi, mostren l'evolució de les campanyes de prevenció del VIH al nostre país des dels anys 80.

Les dues activitats són coordinades pel Dr. José Luis Terron, responsable de la línia de recerca en comunicació i salut de l'InCom-UAB.

Jornada y exposición de carteles sobre campañas dedicadas al VIH y el sida: #ComunicandoTABÚES

El Instituto de la Comunicación (InCom-UAB), junto con la ONG Sida Studi, organiza dos actividades relacionadas con las campañas dedicadas al VIH y el sida.

Bellaterra, 28-03-2019. El Instituto de la Comunicación (InCom-UAB), junto con la ONG Sida Studi, organizan una jornada y una exposición de carteles vinculadas al ámbito de la comunicación y la salud y relacionadas con las campañas dedicadas al VIH y el sida. Sida Estudi es una ONG creada el año 1987 en Barcelona.

El próximo miércoles 3 de abril, de 12 a 14 horas, la Sala de Juntas de la Facultad de Ciencias de la Comunicación de la Universidad Autónoma de Barcelona acogerá la jornada "#ComunicandoTABÚES". Esta jornada se realiza también en colaboración con la Fundación Autónoma Solidaria (FAS-UAB), la entidad Actuavallès, la Cátedra UNESCO de Comunicación InCom-UAB y la Facultad de Ciencias de la Comunicación de la UAB.

El programa de la jornada es el siguiente:

Presentación de la Fundación Autónoma Solidaria – Programa Salud

Proyección del documental "VIHure amb" de Anna Surroca Gibert

Conferencia de Eulalia Mata y Miralles (Sida Studi): "Comunicando tabúes"

Intervención de Actuavallès

La segunda de las actividades organizadas es la exposición de carteles "Las campañas sobre el VIH y el sida. #ComunicandoTABÚES", que se podrá ver en los pasillos de la Facultad del 1 al 12 de abril.

Los carteles, cedidos por la entidad Sida Studi, muestran la evolución de las campañas de prevención del VIH en nuestro país desde los años 80.

Ambas actividades están coordinadas por el Dr. José Luis Terron, responsable de la línea de investigación en comunicación y salud del InCom-UAB.