José Luis Terrón, membre del Consell editor científic de la revista Interface – Comunicação, Saúde, Educação

Interface (Botucatu) és una publicació d’accés obert, que es troba indexada en 19 fonts diferents, entre elles Scopus, DOAJ, LATINDEX o SCIELO, i s’ha convertit en una referència en els estudis de comunicació i salut a Iberoamèrica

Bellaterra / Botucatu (Brasil), 20-12-2018. José Luis Terrón Blanco, director d’SComLab de l’InCom-UAB i professor titular del Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat (UAB), forma part del Consell editor científic de la revista brasilera Interface – Comunicação, Saúde, Educação, que edita la Unesp (Laboratori de Comunicació i Salut Pública – Departament de Salut Pública, Facultat de Medicina de Botucatu).

Interface (Botucatu), que forma part de SCIELO, està “dirigida a l’Educació i Comunicació en les pràctiques de salut, la formació de professionals de salut (universitària i continuada) i la Salut col·lectiva en la seva articulació amb la Filosofia, les Arts i les Ciències Socials i Humanes. Es prioritzen els tractaments crítics i innovadors i s’enfatitza la investigació qualitativa. La revista fou llançada l’agost de 1997 amb la intenció d’incentivar el debat i la difusió de coneixement a l’entorn de les qüestions contemporànies que desafien el camp de la Salut i la seva articulació amb la Comunicació i l’Educació”.

Per a més informació:

Interface – Comunicação, Saúde, Educação

José Luis Terrón, miembro del Consejo editor científico de la revista Interface – Comunicação, Saúde, Educação

Interface (Botucatu) es una publicación de acceso abierto que se encuentra indexada en 19 fuentes distintas, entre ellas Scopus, DOAJ, LATINDEX o la citada SCIELO, y se ha convertido en una referencia en los estudios de comunicación y salud en Iberoamérica

Bellaterra / Botucatu (Brasil), 20-12-2018. José Luis Terrón Blanco, director de SComLab del InCom-UAB i profesor titular del Departamento de Comunicación Audiovisual y Publicidad (UAB), forma parte del Consejo Editor Científico de la revista brasileña Interface – Comunicação, Saúde, Educação, que edita la Unesp (Laboratorio de Comunicación y Salud Pública – Departamento de Salud Pública, Facultad de Medicina de Botucatu).

Interface (Botucatu), que forma parte de la SCIELO, está “dirigida a la Educación y Comunicación en las prácticas de salud, la formación de profesionales de salud (universitaria y continuada) y la Salud Colectiva en su articulación con la Filosofía, las Artes y las Ciencias Sociales y Humanas. Se priorizan los abordajes críticos e innovadores y se enfatiza la investigación cualitativa. La revista fue lanzada en agosto de 1997 con la intención de incentivar el debate y la difusión de conocimiento alrededor de las cuestiones contemporáneas que desafían el campo de la Salud y su articulación con la Comunicación y la Educación”.

Para más información:

Interface – Comunicação, Saúde, Educação