La Càtedra UNESCO de Comunicació InCom-UAB organitza un seminari sobre Estudis Africans

Les sessions tindran lloc els dies 12 i 13 de juliol, de 9:30 a 13:15, a l'aula 10 de la Facultat de Ciències de la Comunicació (UAB)

Barcelona, 05–07–2017. La Càtedra Unesco de Comunicació InCom-UAB organitza un Seminari-Taller d'Estudis Africans en Comunicació els propers dies 12 i 13 de juliol a la Facultat de Ciències de la Comunicació (UAB). Aquesta activitat es realitza en el marc de la col·laboració entre la Càtedra UNESCO de Comunicació InCom-UAB i l'Escola Superior de Jornalismo (ESJ) de Maputo per a la contribució a la formació de professorat doctorat de la ESJ, desenvolupada amb el suport de la Fundació Autònoma Solidària (FAS, FSXXXIII-04).

Al Seminari-Taller intervindrà el Dr. Moisès de Lemos Martins, de la Universidade do Minho, i els professors de l'Escola Superior de Periodisme de Maputo (Moçambic) Leonel Simila, Alexandre Dinis Zavala, Eulario Mabuie i Philipe Baloi.

Accés al programa del Seminari-Taller

Cátedra UNESCO de Comunicación InCom-UAB organiza seminario sobre Estudios Africanos

Las sesiones tendrán lugar dos días 12 y 13 de julio, de 9:30 a 13:15, en el aula 10 de la Facultad de Ciencias de la Comunicación (UAB)

Barcelona, 05–07–2017. La Cátedra Unesco de Comunicación InCom-UAB organiza un Seminario-Taller de Estudios Africanos en Comunicación los próximos días 12 y 13 de julio en la Facultad de Ciencias de la Comunicación (UAB). Esta actividad se realiza en el marco de la colaboración entre la Càtedra UNESCO de Comunicació InCom-UAB y la Escola Superior de Jornalismo (ESJ) de Maputo para la contribución a la formación de profesorado doctorado de la ESJ, desarrollada con el apoyo de la Fundació Autònoma Solidària (FAS, FSXXXIII-04).

En el Seminario-Taller intervendrá el Dr. Moisés de Lemos Martins, de la Universidade do Minho, y los profesores de la Escola Superior de Jornalismo de Maputo (Mozamique) Leonel Simila, Alexandre Dinis Zavala, Eulario Mabuie y Philipe Baloi.

Acceso al programa del Seminario-Taller